langballe7979 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som vet ossen vannblokk jeg kan bruke på Geinward 6600 GT ? Jeg har TT Big water.! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg bruker i alle fall denne; Swiftech MCW50 på mitt gainward. Men du har vel kanskje noe annen type tilkobling på bigwater?? Også kommer det vel også litt an på om det er pci-e eller agp. Den agp varianten har jo en ekstra chip. Jeg har pci-e og da funker den Swiftech'en veldig fint. Jeg bruker den sammen med Dette monteringssettet. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg bruker i alle fall denne; Swiftech MCW50 på mitt gainward. Men du har vel kanskje noe annen type tilkobling på bigwater?? Også kommer det vel også litt an på om det er pci-e eller agp. Den agp varianten har jo en ekstra chip. Jeg har pci-e og da funker den Swiftech'en veldig fint.Jeg bruker den sammen med Dette monteringssettet. ok.! Jeg må nokk fikse en slaks overgang ja. for har jo TT Big Water. Jeg har PCI-E varianten så da passer vel det du har da. ? Takk for svar.. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå