Dotten Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det kommer ny Supermann film (forsåvidt gammalt nytt). Den blir regissert av Bryan Singer, mannen bak X-Men filmene. Supermann spilles av ukjente Brandon Routh. Han har få spillejobber bak seg, men ifølge Singer så var det som om Supermann kom gående inn på kontoret hans når han traff han første gangen. Ellers av relevant erfaring, om man kan kalle det det, er at skuespilleren vant en stor utkledningskonkuranse i USA, han var kledd som Clark Kent, med Supermann drakten såvidt synlig under skjorten. Noe mer har vel karen ikke på rullebladet. Ser ut som om de håper på å gjenta suksessen de hadde med å gi rollen til (den gang ukjente) Christopher Reeve i Supermann I i 1979. Ellers kan man si at historien tar til 6 år etter Supermann II filmen, i de årene har Supermann vært vekke fra Jorden. Supermann III og IV er bare blitt "slettet", men det er jo forsåvidt forståelig. Lex Luthor skal spilles av Kevin Spacey, noe som kan bli veldig spennende. Ellers er det en som heter Kate Bosworth som skal spille Lois Lane og han som spiller Cyclops i X-Men har også fått en rolle. Noen som tror filmen kan bli noe bra? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Supermann rocker, det er det lite tvil om. Er bare litt redd for at det blir for mye hi-tech bak denne filmen. Det som gjør det gamle filmene til kongefilmer er nemlig den cheezy kvaliteten på spesialeffektene. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Superman Returns "Clark Kent - Superman" "Lois Lane" Selv så tror jeg dette blir fiasko, likte ikke x-men filmene. Har ikke sett noe annet av Bryan Singer, men er ikke imponert av det jeg har sett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Tja selv syntes jeg X-Men filmene var grei, toeren var best (men den ble ødelagt av en enorm tøff innledning som ikke ble toppet av noe senere i filmen). Men han er et klart bedre valg en McG (eller hva han nå kaller seg), fyren bak Charlies angels. Men persnlig skulle jeg håpe på Sam Raimi (Spiderman), eller M. Night Shyamalan (Den sjette sans, Unbreakable). Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Personlig er jeg i gledesrus over at det er Bryan Singer! Jeg synes X-Men 2 er langt bedre enn Spider-Man 2. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 De kunne valgt mye verre når det gjelder regissør, og med et skikkelig manus kan dette bli en ganske spennende film. Synd at Smith forlot prosjektet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Personlig er jeg i gledesrus over at det er Bryan Singer! Jeg synes X-Men 2 er langt bedre enn Spider-Man 2. Det er ikke jeg. Bryan Singer viste med den overvurderte The Usual Suspects at det var Christopher McQuarries fantastiske manus som reddet ham, og at han egentlig ikke er den store regissøren som alle skal ha det til, noe han bekreftet ytterligere med X-Men og X2. Sam Raimi + Superhelter = Sant Det gjelder forhåpentligvis kombinasjonen Nolan/Bale også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Selv syns jeg Usual Suspects er mer enn bare kurant (mest takk skal nok gå til manusforfatteren). Dette er nok litt takket være Singer, da Stone beviste med Natural Born Killers at et flott manus ikke er nok. At Singer ikke er fantastisk er jeg enig i, men han har klart å lage to superheltfilmer som er mye bedre enn andre filmer i sjangeren (Catwoman, Daredevil, The Hulk). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Selv syns jeg Usual Suspects er mer enn bare kurant (mest takk skal nok gå til manusforfatteren). Dette er nok litt takket være Singer, da Stone beviste med Natural Born Killers at et flott manus ikke er nok. Hallo?! Har du ikke fått med deg QTs og Stones pågående feide? Stone regelrett voldtok manuset til Natural Born Killers og jeg vet at en regissør som QT hadde laget en fantastisk film av det manuset, på høyde med Pulp Fiction. Oliver Stone kan brenne i helvete på svak varme for sin massakre av en av QTs brilliante historier. Hva blir det neste? At noen sier hvor rart det var at Modesty Blaise (aka My Name is Modesty) var så elendig som den var, selv om Quentin Tarantino var selveste presentatøren av dette makkverket? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Selv syns jeg Usual Suspects er mer enn bare kurant (mest takk skal nok gå til manusforfatteren). Dette er nok litt takket være Singer, da Stone beviste med Natural Born Killers at et flott manus ikke er nok. Hallo?! Har du ikke fått med deg QTs og Stones pågående feide? Stone regelrett voldtok manuset til Natural Born Killers og jeg vet at en regissør som QT hadde laget en fantastisk film av det manuset, på høyde med Pulp Fiction. Oliver Stone kan brenne i helvete på svak varme for sin massakre av en av QTs brilliante historier. My point exactly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Selv syns jeg Usual Suspects er mer enn bare kurant (mest takk skal nok gå til manusforfatteren). Dette er nok litt takket være Singer, da Stone beviste med Natural Born Killers at et flott manus ikke er nok. Hallo?! Har du ikke fått med deg QTs og Stones pågående feide? Stone regelrett voldtok manuset til Natural Born Killers og jeg vet at en regissør som QT hadde laget en fantastisk film av det manuset, på høyde med Pulp Fiction. Oliver Stone kan brenne i helvete på svak varme for sin massakre av en av QTs brilliante historier. My point exactly. Selvfølgelig var ikke manuset flott, han ødela det jo. Så det eneste han beviste var at det er fullt mulig å ødelegge bra manus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han ble gitt et flott manus, og måten han tolket det ble forferdelig. Altså; man kan ta noe som i utgangspunktet var en god idé og slakte det helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han ble gitt et flott manus, og måten han tolket det ble forferdelig. Altså; man kan ta noe som i utgangspunktet var en god idé og slakte det helt. Han skrev det om helt forferdelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Han skrev det om helt forferdelig. Hva er muligheten for at QT lager sin versjon? Får vi lov å håpe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva pokker er galt med Natural Born Killers? Storkoste meg med den filmen jeg. Men, jeg må si meg enig i en ting. Sam Raimi hadde vært herlig med tanke på Supermann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå