Gå til innhold

Acer TravelMate 8104WLMi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja får håpe det da, ganske idiotisk at Acer selv skriver 333 på siden sin.

Idag ble maskinen min sendt fra Hattelco med bedriftspakke. Den skulle i utgangspunktet bli sendt på torsdag som var da men en feil hadde vist skjedd. Jeg bestilte den første gangen på onsdag da,ganske raskt da. Så jeg burde da ha maskinen her i morra eller på onsdag.

Synd med alle dere som har venta så lenge og venter fortsatt, kjedelig det.

Får bare endelig håpe at alle pixelene er iorden det var de nemlig ikke på maskine jeg kjøpte sist, en CL25 fra Whitebox. Men tro det eller ei, jeg fikk ny med engang :D

Endret av Uniwill259IA1
Lenke til kommentar

De er også på vei i posten til Digital Impuls. Sjefen der tror de kommer i morgen tidlig :D

Visste jo at den ikke ville komme fortere selv om jeg bestilte tidlig (selv om Acer sa til meg på mail at maskinen skulle komme 20. februar første gang jeg tok kontakt). Men, jeg ville nå forsikre meg om å være langt framme i køen. I USA har de i hvert fall hatt store leveringsproblemer...Når en leser på notebookforums ser en stadig at folk etterspør hvem som kan levere...

Lenke til kommentar

Bæreveske er i grunn alltid lurt.

I det minste anbefaler jeg å ha en "sleeve" hvis du skal ha den i en sekk med andre ting samtidig, så får den ikke riper/støv etc.

Jeg har valgt en belkin slipcase, som er en så liten veske at det nesten er en sleeve.

Lenke til kommentar
Synes 19.000,- er en urimelig pris for denne pc-en :thumbdown:

Da kjøper jeg heller en i9300 som er billigere og bedre (men litt større) ;)

Sjekket ut i9300, den blir dyrere med tilsvarende spec som Acer T 8104

Blir feil å sammenlikne de to maskinene. 17" vs 15" skjerm... Veldig mange som syntes 17" blir for stort, og da blir det billigere med 15" - noe som kan brukes til oppgradering av specs. ;)

Edit: Jeg betalte ca 17.000,- for min i9300(se signatur), som vel slår acer både på pris og specs? :roll:

Endret av sven-o
Lenke til kommentar

Bare avslutt å sammenlikne med engang. Disse maskinene er i 2 helt forskjellige klasser etter min mening. Det blir jo som å sammenlikne en minibuss med en personbil.

9300 vill jeg si er ei ren spillemaskin med tanke på spesifikasjonene. 17" skjerm,60 7200 harddisk og et rått skjermkort. Og den egner seg best stasjonert på en skrivepult.

8104 er mer portabel, relativt stor og rask disk 100 5400 og relativt bra skjermkort.

Og fordi om den har 15.4" skjerm så trenger den ikke være billig for det. Ofte de minste pcene som er dyrest, jeg sier ikke at denne er liten altså, men en god del mindre og mer bærbar en 9300.

Prøvde å sette opp 9300 med samme spesifikasjoner som 8104 den kom på 23k da. De største forskjellene er da skjermkortet og skjermen.

Så dette er behovs styrt, for min del så hadde jeg uten tvil valgt 8104 og det har jeg også gjort, jeg synst heller ikke prisen er høy ved sammenlikning med andre.

Endret av Uniwill259IA1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...