renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Det er jo ikke problemer for andre å skaffe prosessoren og harddisken, så hvorfor er det det for Acer. Skjønner spørsmålet, men jeg ser at det i utlandet ikke er problemer med å skaffe maskinen. Er Norge underprioritert? Nei, jeg tror at etterspørselen overgår forventningene. RTP Endret 15. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 hvis det er etterspørselen som er problemet, så burde vel de maskinene som på lager ble sendt ut, for så å bare sende ut nye etterhvert som de ble klare. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Lageret i Norge er jo tomt. Det er jo importøren som bestemmer hvor maneg Pcer som skal bestilles ved lansering av maskinen. Det er ikke problemer med prosessor ihvertfall da dette selges på barebone og det ikke er noen problem med levering. Kan hende at det er problem med å levere HD, men jeg ser at det finnes også en del slike rundt omkring i butikkene. RTP Endret 15. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 kanskje man risikerer å vente så lenge på maskinen at den blir avleggs når folk får de :-) Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hos hattelco står det på lagerstatus ... 14.04.2005 ... da er den vel på lager? Bestilte min den 11. mars samtidig med en her på jobb med det resultat at han fikk, men ikke jeg! Forhåpentligvis er den her i begynnelsen av neste uke ... hater å vente! Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Håper du har rett, men nettbutikkene oppererer med andre tider. Jeg snakket med en butikk som også nevnte denne datoen, men fikk vite at alle disse PCene var solgt allerede. Vet ikke om jeg er blant de som får fra denne leveransen. Ellers nevnes to andre leveransetider: 24.4 5.5 Dette er for bestilte maskiner. For nye bestillinger vet jeg ikke hvilken leveringstid det er . Jeg kunne ihvertfall få det den 26.4 eller 27.4 grunnet transport. RTP Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Maskinen gir bra ytelse, men gir bare litt over 2 timer batteritid som er elendig for å være en Centrino-bærbar etter min mening. Og til tross for at viftene går konstant så blir maskinen veldig varm etterhvert, spesielt rundt midten av tastaturet og touchpad'en. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Maskinen gir bra ytelse, men gir bare litt over 2 timer batteritid som er elendig for å være en Centrino-bærbar etter min mening. Og til tross for at viftene går konstant så blir maskinen veldig varm etterhvert, spesielt rundt midten av tastaturet og touchpad'en. Du har denne maskinen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nei. Han har nok lest om den på notebookforums. Han vil aldri i livet ta på en centrino pc Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe. Jeg og har lest om den og det stemmer utrolig dårlig med det han sier Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har faktisk lest det samme som han, at den blir litt varm på de områdene. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg har faktisk lest det samme som han, at den blir litt varm på de områdene. Ja det er mulig. Men jeg har og lest at vifta går en god del på ac men bråker lite og det lille han som skreiv dette innlegget hadde testa på dc så starta ikke vifta i det hele tatt. Og ved dvd spilling så var batteritiden godt over 3 timer. Men gidder ikke tro så mye før jeg har testa den selv Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Lageret i norge er ikke tomt, det er fullt av maskiner fikk jeg beskjed om fra kontorservice i Førde. De har sikkert en annen leverandør en alle de billige nettbutikkene. Vist dette stemmer som de sa så har jeg min maskin rett over helga. Men blir jo veldig i tvil når jeg hører alt som blir sagt her da, jeg får bare vente og se Endret 15. april 2005 av Uniwill259IA1 Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har også snakket med dem. Da var historien en annen. De har bestilt og maskinene kommer i løpet av 14.4, 24.4 og 5.5 til landet. Alt ettersom når man bestiller kommer man i kø og maskiene fordeles deretter. kontorservice får en-to maskiner den 14.4, mens 10-12 den 24.4. Forørig er maskinene som kommer 14.4 (+2 dg leveranse) er utsolgt. RTP Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Maskinen gir bra ytelse, men gir bare litt over 2 timer batteritid som er elendig for å være en Centrino-bærbar etter min mening. Og til tross for at viftene går konstant så blir maskinen veldig varm etterhvert, spesielt rundt midten av tastaturet og touchpad'en. Er ikke helt sikker på dette. Jeg har lest to tester som gir 2timer og 30-3timers bruk ved full power, mens maskinen gir bedre batterilevetid ved reduksjon av prosessorkraft osv. RTP Endret 15. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har også snakket med dem. Da var historien en annen. De har bestilt og maskinene kommer i løpet av 14.4, 24.4 og 5.5 til landet. Alt ettersom når man bestiller kommer man i kø og maskiene fordeles deretter. kontorservice får en-to maskiner den 14.4, mens 10-12 den 24.4. Forørig er maskinene som kommer 14.4 (+2 dg leveranse) er utsolgt. RTP Jeg ringte onsdag 13.4. De måtte da bestille maskinen fra Oslo og de hadde den hos seg om 2 dager sa de, altså idag 15.4. Men i steden for at den måtte innom de så ba de heller leverandøren sende den direkte til meg. Altså så skulle den etter det han sa bli sendt fra Acer/leverandøren i går. Og stemmer alt dette så har jeg den over helga. Men hvem vet, tror ingenting jeg nå Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg ringte onsdag 13.4. De måtte da bestille maskinen fra Oslo og de hadde den hos seg om 2 dager sa de, altså idag 15.4. Men i steden for at den måtte innom de så ba de heller leverandøren sende den direkte til meg. Altså så skulle den etter det han sa bli sendt fra Acer/leverandøren i går. Og stemmer alt dette så har jeg den over helga. Men hvem vet, tror ingenting jeg nå Nja. Da er det vel du som skal få en av de maskinene som kommer til dem da. Blir nok maskin på deg snart da. RTP Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg ringte onsdag 13.4. De måtte da bestille maskinen fra Oslo og de hadde den hos seg om 2 dager sa de, altså idag 15.4. Men i steden for at den måtte innom de så ba de heller leverandøren sende den direkte til meg. Altså så skulle den etter det han sa bli sendt fra Acer/leverandøren i går. Og stemmer alt dette så har jeg den over helga. Men hvem vet, tror ingenting jeg nå Nja. Da er det vel du som skal få en av de maskinene som kommer til dem da. Blir nok maskin på deg snart da. RTP Håper det, for tror egentlig ikke den butikken har så mange bestillinger på den maskinen. Er ikke noe nettbutikk eller soe sånt så blir litt mindre skala da. Men som sagt vet jo aldri etter alt som blir sagt og hørt Tror det ikke før jeg ser den. Endret 15. april 2005 av Uniwill259IA1 Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jippi. Fått melding om leveringsdato. Kommer til lager 22.4. Håper den er hos meg 25.4 eller noe slikt. Selvfølgelig kommer den til Hatteland på en fredag. Helgen går det jo ikke post i Norge så det blir vel tirsdag 26.4. Litt over en uke igjen da. Go Acer. This takes some time to adapt to. RTP Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jippi. Fått melding om leveringsdato. Kommer til lager 22.4. Håper den er hos meg 25.4 eller noe slikt. Selvfølgelig kommer den til Hatteland på en fredag. Helgen går det jo ikke post i Norge så det blir vel tirsdag 26.4. Litt over en uke igjen da. Go Acer. This takes some time to adapt to. RTP Hehe håper det da Men av erfaring så stoler jeg lite på leveringsdatoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå