Gå til innhold

Acer TravelMate 8104WLMi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan si meg hvor jeg finner driver til cd/dvdrom'en til 8104?

den vil ikke registrere en 99 min cd som det den er men som en 74 min.

tips?

ellers noen som har noen flotte konfigurasjons tips til denne maskinene?

Lenke til kommentar
Nærmer meg kjøp av 8104!! Kjenner dere til noen forhandlere av Acer 8104 som kan tenkes å bytte til 60GB 7200 disk ved kjøp (og kun betale mellomlegget selvfølgelig).  :yes:

Digitalimpuls kan visst gjøre dette.

RTP :)

Ringte digitalimpuls!

De bytter disk til Hitachi 60GB 7200 rpm for 400 kroner (dekker utskifting og reinstallasjon). Prisen der er i utgangspunktet 18.995 (m/mva). :D

Lenke til kommentar

Tja da kan du jo kjøpe Aopen 1559 hos PS Data. Men Acer har mye flottere designe dersom man bryr seg om det. Dessuten har Acer en bedre bundle med blant annet optimaliserings verktøy.

Acer Signal Up er også en kjekk ting å ha for oss som bare bruker trådløs nett på farten. Den gjør at man kan få tråløs-singal nesten dobbelt så langt borte fra en akesspunkt som en vanlig PC har.

Lenke til kommentar
Dell Inpiron serien veier altfor mye! Funker dårlig når man skal bevege på den hver eneste dag. Har en HP murstein på 4 jævler. 1 jævle fra eller til kjennes tydelig, selv i ryggsekken.

17 tommlere er ikke bærbar de er slepbar.

Pingle! :tease:

Lenke til kommentar
Pingle!  :tease:

Hva slags barnehage er dette? :hrm:

Der er jo ikke snakk om muskler når vi snakker vekt her, men hva som er praktisk i hverdagen.

Men må begynner denne tråden å skli litt ut fra Acer her...

Endret av yab
Lenke til kommentar

Unnskyld pappa.

Men at du syntes 4kg(eller "jævler" som du så voksent kaller det) er mer upraktisk enn 3kg i ryggsekken, blir bare for latterlig. Jeg har med meg laptopen til skolen hver dag. Ingen problemer med hverken vekt eller størrelse. Har brukt den på bussen også. ;)

At tråden har sklidd ut... hehe. Den har vel det. Begynner å bli litt mange uintressante poster hvor eneste innhold er "Nå har jeg lagt inn bestilling".

Back to topic:

En del folk har vel fått den nå, og kanskje det hadde vært på sin plass med noen reviews og bilder? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...