niss27 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg tenkte å kjøpe meg denne maskinene. hvor får jeg best pris på den. noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Itbutikken: 18250,- Maskinen finnes foreløpig ikke i Norge. Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 er det et godt kjøp da? Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det må du vurdere selv. Jeg har i hvert fall bestilt en...men på Digitalimpuls. Det kjiipe er at bekreftet levering ikke er satt i Norge. Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 var der inne å hørte om den jeg å, men var ikke mye info å få. virket som om de ikke var så keen på å selge meg noe. tror det er en bra maskin da Lenke til kommentar
AnacondaS Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hadde vært strålende med en test fra hw på denne. Står at den kommer bekreftet 06.04 på mpx, men det er ikke alltid bekreftet er til å stole på Vurderer sterkt denne selv. Lenke til kommentar
niss27 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ja hvis dere leser dette (noen fra hw) så kjør en test på den veldig snart Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tester fra det store utland viser ihvertfall strålende reultater... Hos leverandør hattelco står det nå ubekreftet...hos Itbutikken, som er dansk, 24/03! Men det er fint å ha servicen over disk... Lenke til kommentar
T2 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg forventer min levert 30. mars... Lenke til kommentar
Sherekan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg har også en stund vurdert denne som en sterk kandidat når jeg nå skal kjøpe meg en bærbar PC. Og i den sammenheng lurer jeg på om noen her har erfaring med strettoshop.no ?` de hadde ihvertfall utrolig god pris på Acer maskinene kontra psdata.no. Og hvis jeg handler fra itbutikken.no, vil jeg da betale prisen som står der, pluss frakt? Eller er det noe ekstra moms/toll ved frakt fra Danmark? (de hadde enda bedre pris enn strettoshop.no, men ikke så mye at jeg MÅ ha den fra Danmark..) Håper noen kan hjelpe meg med svar på dette. Takk. Endret 21. mars 2005 av Sherekan Lenke til kommentar
AnacondaS Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har ikke handlet selv på stretto, men du kan jo se litt her: erfaringer Ellers har mshop.no også den til god pris. erfaringer Nesten like bra pris på digitalimpuls. Der har jeg i hvertfall handlet før uten problemer. Dersom man bor i nærheten av Trondheim/Oslo så kan man hente den i butikken og spare frakt. Endret 22. mars 2005 av AnacondaS Lenke til kommentar
m@ilm@n Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei! ' Jeg kan bekrefte at denne kommer til landet 6. april. Den første datoen som var 30. mars var ikke bekreftet og ble endret. Se tester i utenlandske publikasjoner..... Har kjempetro på denne, har selv bestilt meg en.. Er dessverre rapportert en del barnesykdommer på de første partiene(ikke Norge),disse skal forhåpentligvis være rettet på shipmenten som kommer til Norge.... Mvh Tom A MobilData Lenke til kommentar
T2 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei!' Jeg kan bekrefte at denne kommer til landet 6. april. Den første datoen som var 30. mars var ikke bekreftet og ble endret. Se tester i utenlandske publikasjoner..... Har kjempetro på denne, har selv bestilt meg en.. Er dessverre rapportert en del barnesykdommer på de første partiene(ikke Norge),disse skal forhåpentligvis være rettet på shipmenten som kommer til Norge.... Mvh Tom A MobilData Hva slags barnesykdommer har det vært snakk om? Lenke til kommentar
maca Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sjekk ut PS Data og MPX hvis dere skal handle en Acer. Mitt inntrykk er disse to nettbutikkene har flest Acer modeller, men at de varierer veldig i pris alt etter hvilken modell. Lenke til kommentar
hce Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Acer 8104WLMi ligger inne i prisguiden til Hardware.no https://prisguiden.no/produkt/27195 Om det er maskiner som mangler er det bare å gi meg et vink (-: Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Etter hva jeg vet kommer det ikke på noe ekstra annet enn frakt fra Itbutikken. Men det er først og fremst på 8101 og 8103 de slår alle andre. Husk: Det er lov å spørre om en bedre pris dersom du vil handle fra en spesiell butikk. Endret 22. mars 2005 av Muntiadok Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Acer 8104WLMi ligger inne i prisguiden til Hardware.no https://prisguiden.no/produkt/27195 Om det er maskiner som mangler er det bare å gi meg et vink (-: Den står listet med 80GB hard-disk. 8104 leveres med 100GB. Edit: ... også leveres den med 2 GHz CPU, ikke 1.86 GHz Gleder meg som en unge til denne kommer. Jobben betaler! Endret 22. mars 2005 av Uberbox Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Har bestilt lillebroren 8103WLMi, gleder meg ubeskrivelig Men lurer litt på minnet. Noen steder står det DDRII 533 MHz(hos PS Data) og andre steder står det DDRII 333 MHz(hos Acer.no). Hva er rett? Endret 22. mars 2005 av Fosse Lenke til kommentar
Sherekan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 De er utstyrt med DDRII PC4200 minne. Altså 533MHz, ikke 333. Lurte også veldig på det her, og sjekket det opp til slutt. Det er bare en misforståelse som gjør at noen skriver PC2700 minne. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva slags barnesykdommer har det vært snakk om? Det hadde vært greit å vite. Selv er jeg 2 cm unna å trykke bestill på denne. Må ha meg ny laptop, og må si det frister med de specsa... Har tidligere brukt Acer TM 8003 og digget den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå