Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan noen være så snille å lage en til meg? Gjerne en mørk avatar. Ikke helt hva jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan noen være så snille å lage en til meg? Gjerne en mørk avatar. Kan fåes i alle andre ønskelige farger. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Gjerne noe fra en eller annen film (Sin City f.eks.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med noe basert på Alone in the Dark? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Eller noe basert på scream-filmene? Denne er fra scream 3. originalt bilde Jeg er ikke så god på avatarmekking, så jeg klarer ikke få den til å se bra ut og ta bort teksten på én gang. edit: Ghostship? Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med noe basert på Alone in the Dark? Hun spiller i Alone in the Dark, eller no'? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva med noe basert på Alone in the Dark? Hun spiller i Alone in the Dark, eller no'? Vet ikke, har ikke sett filmen. Mitt innlegg var svar på Strategery sitt, det er bare jeg som er for lat til å quote. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er vell på tide å bytte avatar. Noen som gidder å fikse noe eller. Har ikke en anelse av hva den skal inneholde Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har fått tilbakemelding på avataren min, og det ble foreslått å gjøre Z-en mindre gjennomsiktig. Problemet er at Z-en er en del av et bilde med rød bakgrunn, og det er nok rødt i bildet som det er. Hvordan får jeg skilt ut Z-en av bildet, slik at jeg kan legge den i et eget lag? På avataren er forresten Z-en strukket slik at den også blir 80x80. Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om min avatar? Ble jo kåret til den sjette beste en tid tilbake Jeg synes at den er for stor, og for utydelig. MacGyver er kul han, men finn et litt bedre bilde av ham. I alle fall få det du har til å bli litt skarpere. Bryr meg ikke noe om hva dere sier Jeg skal beholde denne avataren til tidenes ende MUHAHAHAHA VIVA LA RESISTANCE!!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) gidder noen (Fargoth, hint hint) a lage en darth Vader Avatar!? Noe som feks. fra dette bildet? DARTH ÜBER VADER EDIT: Må stå Acolyte under... Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Din hund?Såfall kul. Om den IKKe er din hund, så er den litt teit Og du skulle hatt nicket i avataren Det er min hund, ja Kunne noen laget samme avatar med MacCy inni? Så at noen hadde forlag til dette.. Får se hvordan det blir, hvis det blir bra, bytter jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 gidder noen (Fargoth, hint hint) a lage en darth Vader Avatar!? Noe som feks. fra dette bildet? DARTH ÜBER VADER EDIT: Må stå Acolyte under... Huff, disse ble ikke helt i skuddet. Mulig andre mekker noe bedre!? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mulig andre mekker noe bedre!? Ingen mekker bedre avatarer enn deg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fargoth: Ha nå i hvertfall anti-aliasing på fonten så blir den nok bedre.... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 fargoth: Ha nå i hvertfall anti-aliasing på fonten så blir den nok bedre.... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kan du lage blodrøde bokstaver som fyller hele istedenfor halvblåe? Kan du det fargoth? snakker om bokstavene i avataren seff... Endret 3. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg