euroshopper Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Euroshopper vogna funker det eller? Funker flott det, spesielt uten den hvite firkanten rundt! Hvis du vil, kan jeg fjerne den. Det hadde vært koslig... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om avtaren min? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om avtaren min? Kjedelig... rett og slett kjedelig! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om avtaren min? Kjedlig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Euroshopper vogna funker det eller? Funker flott det, spesielt uten den hvite firkanten rundt! Hvis du vil, kan jeg fjerne den. Det hadde vært koslig... Da gjør jeg et forsøk. Endret 3. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Tror jeg skal ha byttet avatar nå. Er den brukbar, eller burde jeg endre noe? edit: Byttet ut bilde meg gammel avatar Endret 3. august 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om min avatar? Ble jo kåret til den sjette beste en tid tilbake Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om min avatar? Ble jo kåret til den sjette beste en tid tilbake dårlig og kjedelig etter min mening... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om min avatar? Ble jo kåret til den sjette beste en tid tilbake Jeg synes at den er for stor, og for utydelig. MacGyver er kul han, men finn et litt bedre bilde av ham. I alle fall få det du har til å bli litt skarpere. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ja? Hva venter vi på? Skulle du gjøre avataren transparent da fargoth? Edit: AHA! Ny side! Hvordan skulle jeg vite det da? Har trykt F5 lenge nå Endret 3. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja? Hva venter vi på?Skulle du gjøre avataren transparent da fargoth? Edit: AHA! Ny side! Hvordan skulle jeg vite det da? Har trykt F5 lenge nå Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om avtaren min? Kjedelig Hvis jeg får komme et bytteforslag... så synes jeg denne var ganske kul Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva synes folket om avtaren min? Kjedelig Hvis jeg får komme et bytteforslag... så synes jeg denne var ganske kul Tusen takk! Den var kjempekul! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hyggelig at likte den! :-) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Kan noen være så snille å lage en til meg? Gjerne en mørk avatar. Endret 3. august 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan noen være så snille å lage en til meg? Gjerne en mørk avatar. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg synes en endring i reglene for avatarer hadde vert på sin plass. En økning til 10kb som maks størrelse ville gjort det mulig for bedre kvalitet på bildene, da spesielt på filer av typen PNG. Jeg opplever at en avatar på 80x80 pixler, med transparant bakgrunn, som oftest må lagres som filtypen .GIF. Dette er fordi et bilde i .PNG sjelden går under 6kb. Den visuelle kvaliteten på en avatar der deler av bildet er transparant vil bli merkbart bedre hvis bildet lagres i PNG-24, istedenfor .GIF. Det er bare en av grunnene til at jeg ønsker en øknining til 10kb i størrelse på avatarer. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan noen være så snille å lage en til meg? Gjerne en mørk avatar. Ikke helt hva jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg