Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Cache er midlertidige internettfiler. Endret 1. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Cache er midlertidige itnernettfiler. Ok, takk for svaret Hvordan sletter jeg dem? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I IE: Tools->Internet Options->Delete files(du finner knappen ca. midt i boksen som kommer opp) I Opera 8: Tools->Delete Private Data Trykk på advanced og velg hva du vil ha slettet event. kan du: Tools->Preferences (eller bare trykke CTRL+F12 ) Velg History og trykk på knappen som heter empty now Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 nå..... hva synes folket om min? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Noen så kan plotte "kethcez" inn på denne, med litt KUL skrift? Gjerne flere forslag! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan gjerne prøve...... men hvor skal jeg legge dem?? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan gjerne prøve......men hvor skal jeg legge dem?? Legge hva da? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan gjerne prøve......men hvor skal jeg legge dem?? Du kan f.eks. sende på MSN? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://img.photobucket.com/albums/v606/ketchez/ketchez2.jpg Ok, den ble sånn. Hva syns folket? Btw; Fredrik er kul, han laget teksten! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mye bedre enn den du hadde (den andre teksten) synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hei!Er på jakt etter en ny avtar, som har samme betydning som yin og yang, uten og nøvendigvis være det. Noen tips? EDIT: Ketchez, den er kul den! Endret 1. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 @ ketchez: Den du bruker nå er helt konge @ haddis: Brå forandring Liker den. @ OBaardsgaard: Din avatar er til å bli glad i Huff.. Jeg får ikke brukt min daglige dose negativitet i denne tråden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 @ ketchez: Den du bruker nå er helt konge Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ketchez: Fjern den jalla kanten rundt avataren din så blir den fin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ketchez: Fjern den jalla kanten rundt avataren din så blir den fin Kant? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Han mener sikkert det hvite rundt som må være lagd med sprayboksen i ms paint. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Han mener sikkert det hvite rundt som må være lagd med sprayboksen i ms paint. Er laget med grunge-brush i photoshop. Det er jo hele greia med avataren da. Uten den blir fonten litt teit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Han mener sikkert det hvite rundt som må være lagd med sprayboksen i ms paint. Er laget med grunge-brush i photoshop. Det er jo hele greia med avataren da. Uten den blir fonten litt teit. Da må han ta høyresiden òg, ellers blir det half-assed, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Nå da? Endret 2. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg