Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri sett noen som er så stolt over avataren sin som fargoth

:mrgreen:

Egentlig er ikke avataren min spesielt fin, men jeg har hatt den siden begynnelsen.

Planen min er at jeg kjører den samme avataren hele tiden, og på den måten legger den inn i underbevistheten til alle brukerene.

Etterhvert vil alle kjenne meg igjen pga avataren min, og jeg vil få økt respekt her på forumet.

Lenke til kommentar

Det er bare å glede seg nå, siden fargoth lager konge avatarer på 10sek, og nå har han holdt på over 1 time..

Gleeeeder meg :w00t:

 

Edit: Stemmer det ja.. Det er klokken på forumet til meg som er herpa! :(

Edit 2: Satte på sommertid nå.. Klokken har gått 1 time for sakte i laang tid nå, men jeg orket liksom aldri å gjøre noe med det :p

 

(Enda en edit) @ Fargoth: Du trenger ikke lage alle de avatarene for å få respekt.. Du har allerede max med respekt på denne siden av internetten (:p) iallfall etter at du laget mega guide med linker og stuff til PhotoShop Pro til meg. Også laget du et konge førsteutkast av avataren min også :D

 

Begge tomlene i været for Fargoth :thumbs:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Det er bare å glede seg nå, siden fargoth lager konge avatarer på 10sek, og nå har han holdt på over 1 time..

Gleeeeder meg :w00t:

Rolig nå, jeg tar det litt sånn etterhvert. :p

Om de blir bra er jo en helt annen sak da, må si jeg ikke er helt fornøyd med den som AcolyteGutripper skal ha.

Veldig vanskelig bilde.. :p

Lenke til kommentar
(Enda en edit) @ Fargoth: Du trenger ikke lage alle de avatarene for å få respekt.. Du har allerede max med respekt på denne siden av internetten (:p) iallfall etter at du laget mega guide med linker og stuff til PhotoShop Pro til meg. Også laget du et konge førsteutkast av avataren min også :D

 

Begge tomlene i været for Fargoth  :thumbs:

Det var koselig å vite! :)

Hyggelig å motta slike inlegg i ny og ne! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...