SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 <-------- Er ikke denne her frekk så vet ikke jeg Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen som vil lage en Avatar til meg? Drit lei av den jeg har nå, men har ikke peiling på hva annet jeg skal ha. Nesten frie tøyler, bare ikke for freeky. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen som gidder å mekke en Battlefield 2 avatar? Gjerne simpel, og minimalistisk. Som feks Bare det kjente "2" tallet Håper noen gidder www.ktv.no/~sosm-ktv/bf2logo.jpg < Gjerne mekke bare 2 tallet derfra.. (obs obs, stoor fil) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) To versjoner: Edit: La til en tredje, "Spenstig" versjon. Endret 14. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hmm, noen som kan få til en av avatarene som fargoth mekka, bare med svart bakgrunn? se hvordan det blir? Kunne sikkert gjort det selv i paint, men trokke det blir noe spesielt bra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hmm, noen som kan få til en av avatarene som fargoth mekka, bare med svart bakgrunn? se hvordan det blir? Kunne sikkert gjort det selv i paint, men trokke det blir noe spesielt bra Det skulle vel la seg ordne! Der ja: Som du ser på versjon 1-4, så er det mulig å sette inn hva som helst som bakgrunn, så hvis du har et spesiellt ønske, er det bare å si fra. Endret 15. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Noen som vil lage en Avatar til meg? Drit lei av den jeg har nå, men har ikke peiling på hva annet jeg skal ha. Nesten frie tøyler, bare ikke for freeky. Endret 15. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) (prøver på nytt) Kan noen lage en avatar til meg som må innholde minst en PC og minst en bjørn? Håper noen av dere har lyst Endret 15. juli 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg trenger kanskje en ny avatar. Inneholde : http://www.eforu.com/cards/pictures/evangelinelilly/el54.jpg og nicket "ketchez" Noen som har skillz til det? Gjerne en stor versjon og, så jeg kan bruke i MSN. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Glem det... Endret 15. juli 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 fargoth: knall Thx igjen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Prøver meg med Photoshop, prøver med PC bjørn sin www.ktv.no/~sosm-ktv/ComputerBear2.jpg ketchez: www.ktv.no/~sosm-ktv/el54.jpg Om dere liker dem, er en sak. En annen sak er at dere får fikse størrelsa selv.. Endret 16. juli 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som vil lage en Avatar til meg? Drit lei av den jeg har nå, men har ikke peiling på hva annet jeg skal ha. Nesten frie tøyler, bare ikke for freeky. Er denne for freaky? (Husk, du ga oss frie tøyler, så da kan det jo bli en del sprø forslag...) Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg trenger kanskje en ny avatar. Inneholde : http://www.eforu.com/cards/pictures/evangelinelilly/el54.jpg og nicket "ketchez" Noen som har skillz til det? Gjerne en stor versjon og, så jeg kan bruke i MSN. Jeg skulle akkurat til å kommentere at du hadde så kul avatar, og så skal du nedgradere deg til en intetsigende bimbo, du også.... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 intetsigende bimbo? Nei nei, det er jo evangeline lilly, en av hovedpersonene fra LOST.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg skulle akkurat til å kommentere at du hadde så kul avatar, og så skal du nedgradere deg til en intetsigende bimbo, du også.... Kanskje jeg skal fortsette med denne...da? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Edit: Forminsket den selv. Takker og bukker til ThaAndre og PepsiCo Endret 16. juli 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg