Tonio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Den du hadde før var finere, og den passet jo også til signaturen din! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jaa, men den var det no klikk med, men nå har jeg byttet sigg og da ^^ Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tonio;likte din gamle bedre Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tonio;likte din gamle bedre Enig med deg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tonio;likte din gamle bedre Enig med deg. Henger meg på der jeg også. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan noen lage en avatar til meg? Jeg har lyst på Acolyte med svart eller røde bokstaver som står på venstre side. Bildet skal helst være en brunette (overkropp med ansikt). Kan noen lage det til meg? det ville vært fint! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja den skal være fin... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da har jeg kommet til stadiet at jeg har byttet avatar. Savner den gamle allerede. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan noen lage en avatar til meg? Jeg har lyst på Acolyte med svart eller røde bokstaver som står på venstre side. Bildet skal helst være en brunette (overkropp med ansikt). Kan noen lage det til meg? det ville vært fint! Kom an da! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kunne kanskje hjulpet, men skal klippe gresset. Hvis du finner det bildet du vil bruke er det mye enklere å hjelpe. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg finner ikke noe!! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 bare forsett med sarkasme du, spør pent og få hjelp.. vi har vårt eget liv! tenk på det du! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ok jeg vil fortsatt ha den avataren som jeg har beskrevet ovenfor. men kan noen finne bilde? pliiiz?! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ok jeg vil fortsatt ha den avataren som jeg har beskrevet ovenfor. men kan noen finne bilde? pliiiz?! Slutt å mas da gutt. Du postet den posten for et par timer siden. Kanskje folk ikke har sett den ennå. Skjerp deg! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er da mye å ta av i babetråden, AcolyteGutripper? Se om du finner noe der, andre kan ikke vite hva du liker Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Nei glem det jeg vil ha Hun her! me overkropp og ansikt og Acolyte med sorte bokstaver på høyre side Endret 5. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 noen som gidder og avatar størrelse begjøre dette herre bildet her? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Her.. Sikker på at dette er avataren for deg? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Her..Sikker på at dette er avataren for deg? hæhæhæ.................... :!: ... . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg