ehs5 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ehs5: Nice Hihi. Har tegnet den selv. Litt merkelig, siden jeg normalt ikke kan tegne. Derfor ble jeg litt ekstra stolt av denne. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg kan ikke si at jeg husker navnet på en eneste en med dame ELLER fargeavatar Jeg pleier ikke å huske folk på grunn av avatar ... Er jeg syk da? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (Gjør unntak for DiskSpace10GB sin avatar, som er både kul og original.) Creditsa går til fargoth Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg kan ikke si at jeg husker navnet på en eneste en med dame ELLER fargeavatar Jeg pleier ikke å huske folk på grunn av avatar ... Er jeg syk da? Jeg prøvde bare å gjøre et poeng, håper ingen er så nerd at de faktisk husker navnene på majoriteten av folk pga avaratene Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er ikke det litt av poenget med avataren, da? At den skal være lett gjenkjennelig? Din er jo et perfekt eksempel på det, tørrfisk der også Lenke til kommentar
lubb Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg synest hvertfall det er forvirende når folk skifter på avatarene hele tiden, mye lettere å kjenne noen igjen vist de holder seg til en avatar... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fjern det i signaturen din om flodhest-klubben også da! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg kan ikke si at jeg husker navnet på en eneste en med dame ELLER fargeavatar Jeg pleier ikke å huske folk på grunn av avatar ... Er jeg syk da? Jeg prøvde bare å gjøre et poeng, håper ingen er så nerd at de faktisk husker navnene på majoriteten av folk pga avaratene jeg tror jeg kan nevne 10 brukere toppen ,resten vet jeg hvem er n¨år jeg ser en post av di , hvist jeg har hatt interaktivitet med di da , og så husker jeg mange som ikke bruker forumet lenger , eller meget inaktive Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hva syns folk om avataren min da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 den var ... ikke rykende kaffe syns om min avatar da? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hva syns folk om avataren min da? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har fått masse klager på min avatar jeg... skal jeg bytte? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har fått masse klager på min avatar jeg... skal jeg bytte? Tja, da slipper jeg iallfall å la være å se på avataren din. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har fått masse klager på min avatar jeg... skal jeg bytte? Synes den er kul jeg Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 har fått masse klager på min avatar jeg... skal jeg bytte? Synes den du hadde før var bedre. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er no gærent med min andre avatar, som dere ser.... Gidder noen å forminske denne til den rette ''avatar-størrelsen''? Vet ikke hvordan man gjør det serru Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Btw, jeg fikk det til Fet eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg