Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skal også bytte avatar snart, må bare finne noe gærnt først. Kanskje jeg også skal ha en avatar av meg selv...Skal være nerd i kveld, så har god tid til å finne det ut. Du kan da ikke bytte, din nåværende avatar er jo med i poll-tingen. Har jeg bedt om at den skal være der da? Den suger rumpe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Tja..jeg syns den er meget bra faktisk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har jeg bedt om at den skal være der da? Den suger rumpe. Hvem sin rompe da? Fra spøk til alvor, jeg liker avataren din. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Darkness|: Hvis noen greier å snike med nicket mitt i den der, så hadde jeg blitt kjempefornøyd Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ZkedaR: Bøyer meg i støvet... Men hvordan lager du så bra avatarer til andre når din egen er... *kremt* kjeeeeedelig! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg skal gi deg kjedelig jeg, din prupp Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hm. er avataren min oppdatert hos dere? Jeg har slettet cachen.. Sært.. Endret 22. mars 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hm. er avataren min oppdatert hos dere? Nei. Du må slette cache først. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fortsatt en frøken med svart hår ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hm. er avataren min oppdatert hos dere? Jeg har slettet cachen.. Sært.. Oppdattttert her ihvertfall. Hiaaah! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg skal ta et sinnsvakt bilde kan jeg ta det av deg med strikk i håret... He-hey, god idé! EDIT: Etter å ha lekt litt i Photoshop for å få det i rett størrelse og slikt, vil jeg gjerne ta tilbake det utsagnet. Har du også det bildet fortsatt? :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå har jeg bytta avatar jeg også, men selv om cachen er sletta er det fortsatt min gamle som er der... Jeg er nok bare for pen til at forumet tillater den gamle å fjernes... ah Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg liker vel det aller meste, men jeg vil ikke at det skal være for bråe kontraster,gjerne med myke fargeoverganger i blått eller rødt, eller en eller annen kul figur sånn som Am3k og enden (og mange fler ) Gjerne få med intialene til nicket mitt også: TSP Den røde Tsar: Jeg syns du kan bytte ja, du virker liksom litt kjedelig og så politisk korrekt når jeg ser den. Ikke ta dette personlig! TSP Jeg har forresten en forespørsel til dere som bruker denne tråden. For at det skal bli litt mer orden ønsker jeg at når folk spør om de skal bytte så legg ved bilde av, den gamle og hvis dere har byttet post bilde av begge. Bruk IMG-funksjonen, sånn som det er gjort i beste avatar v2 tråden. På forhånd takk. Jeg venter.... @kd: Jeg har forresten forbedret avataren din , ikke store greiene, den har fått kanter så den ser mye bedre ut (syns jeg) som en slags gave til deg.... edit: tok meg friheten å "teste" den så jeg brukte avataren din i 5minutter her inne Endret 22. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som dere ser, har jeg ingen avatar. Noen som har noen forslag til en? Vil ha en litt morsom en, eller av en tegne serie figur eller noe sånt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ... Here you go, passer til Nicket Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ingen som vil lage en ny til meg da? blei så lei av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 blei så lei av fredrikrb You bitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg