Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger en ny avatar, noen forslag ?
27ff.jpg

 

Edit: Navnet ditt kan settes inn på avatar nr 1,2,3,5, hvis det skulle være ønskelig. :)

kan jeg få navnet mitt på den?

Jeg har som nevnt over, har jeg ikke tid desverre, men jeg legger ved .psd filen for din, og Strategery, slik at dere eller noen andre kansje kan ordne det.

avatar.rar

Lenke til kommentar
Trenger en ny avatar, noen forslag ?
http://img143.imageshack.us/img143/8673/27ff.jpg

Edit: Navnet ditt kan settes inn på avatar nr 1,2,3,5, hvis det skulle være ønskelig. :)

kan jeg få navnet mitt på den?

Jeg har som nevnt over, har jeg ikke tid desverre, men jeg legger ved .psd filen for din, og Strategery, slik at dere eller noen andre kansje kan ordne det.

noen som vil ordne? :innocent:

Lenke til kommentar
Hmm, kan noen lage en avatar til meg?

 

Det skal stå MacCy med svart skrift, noe likt som ''Steina'' har. Og vil gjerne ha et bilde bak,under eller ved siden av, sånn som ''Sovietpig'' og flere har

 

Men hvet ikke hvordan bilde.

 

Kan noen komme med forslag?

 

 

Kan noen fikse det for meg?

 

Da hadde jeg vært veldig takknemlig :wee:

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

Alle disse dame-avatarene er teite. :thumbdown:

 

De er da vel neppe et uttrykk for innehaverens personlighet/egenart/interesse? Alle liker da vel pene jenter! (?) Og når det blir så mange av dem, så klarer jeg ikke forbinde noen bruker med den eller den heller. Finn på noe mer originalt, noe som er lett gjenkjennelig og personlig!

 

Dette er værre enn flodhest-klubben!

 

(Gjør unntak for DiskSpace10GB sin avatar, som er både kul og original.)

Lenke til kommentar
Alle disse dame-avatarene er teite. :thumbdown:

Agreed, får der for meg at personene med 'heite' damer i avataren er store beundrere av 'cross-dressing', noe som kan sies å være litt ufint.

 

Vet ikke om avataren min kan sammenliknes så mye med min personlighet, men det får så være. Jeg kan leve som parasitt. :wee:

Lenke til kommentar

Enig!

Med unntak av dahle sin avatar!

Jeg kan ikke si at jeg husker navnet på en eneste en med dame ELLER fargeavatar, fargeavatarene er mye grusommere enn jenteavaterer da.

Jentene på forumet må selvfølgelig få lov å ha bilde av seg selv ;)

Begge de forrige posterne har unike og morsomme avatarer :)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...