akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan noen lage en tøff avatar - tema: Guild Wars Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Trenger nok en ny avatar jeg og. Noen forslag? "ketchez" navnet bør være med... En stor, og en liten versjon, helst. Da kan jeg bruke den på MSN og Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 fargoth: Kan du sette inn nicket mitt i nr. 3? Jeg har desverre ikke tid de neste dagene til jobbe med dette, og det er noe jeg beklager. Jeg har alikevel et 10 sekunders utkast her: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Trenger en ny avatar, noen forslag ? Edit: Navnet ditt kan settes inn på avatar nr 1,2,3,5, hvis det skulle være ønskelig. kan jeg få navnet mitt på den? Jeg har som nevnt over, har jeg ikke tid desverre, men jeg legger ved .psd filen for din, og Strategery, slik at dere eller noen andre kansje kan ordne det. avatar.rar Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Kan noen lage en tøff avatar som det står n00bish på? Med et bilde av Erna solberg eller noen andre idioter så n00bish gir litt mening. Hvis det blir for langt kan det bli n00b... Endret 3. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan noen lage en tøff avatar som det står n00bish på? Med et bilde av Erna solberg eller noen andre idioter så n00bish gir litt mening. Hvis det blir for langt kan det bli n00b... Bruk Valgerd! Ok, mitt siste inlegg her på en stund.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Trenger en ny avatar, noen forslag ? http://img143.imageshack.us/img143/8673/27ff.jpgEdit: Navnet ditt kan settes inn på avatar nr 1,2,3,5, hvis det skulle være ønskelig. kan jeg få navnet mitt på den? Jeg har som nevnt over, har jeg ikke tid desverre, men jeg legger ved .psd filen for din, og Strategery, slik at dere eller noen andre kansje kan ordne det. noen som vil ordne? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) noen som vil ordne? Type skrift? Edit; her er étt forslag Endret 3. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Uh, nice bilde av deg sovietpig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hmm, kan noen lage en avatar til meg? Det skal stå MacCy med svart skrift, noe likt som ''Steina'' har. Og vil gjerne ha et bilde bak,under eller ved siden av, sånn som ''Sovietpig'' og flere har Men hvet ikke hvordan bilde Kan noen komme med forslag? Endret 3. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) EDIT: Ok, Jeg vil ha en brunette med overkropp og ansikt på bildet som ser mot kameraet. På venstre siden av bildet skal det stå Acolyte med sorte eller røde bokstaver, kommer ann på hva som er best.. Endret 3. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) @Blackslash: Jeg driver på med noen avatarer til deg nå Edit: Men nå skal jeg se film. Legger de ut etterpå. Endret 3. juli 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hmm, kan noen lage en avatar til meg? Det skal stå MacCy med svart skrift, noe likt som ''Steina'' har. Og vil gjerne ha et bilde bak,under eller ved siden av, sånn som ''Sovietpig'' og flere har Men hvet ikke hvordan bilde. Kan noen komme med forslag? Kan noen fikse det for meg? Da hadde jeg vært veldig takknemlig Endret 3. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Alle disse dame-avatarene er teite. De er da vel neppe et uttrykk for innehaverens personlighet/egenart/interesse? Alle liker da vel pene jenter! (?) Og når det blir så mange av dem, så klarer jeg ikke forbinde noen bruker med den eller den heller. Finn på noe mer originalt, noe som er lett gjenkjennelig og personlig! Dette er værre enn flodhest-klubben! (Gjør unntak for DiskSpace10GB sin avatar, som er både kul og original.) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Alle disse dame-avatarene er teite. Agreed, får der for meg at personene med 'heite' damer i avataren er store beundrere av 'cross-dressing', noe som kan sies å være litt ufint. Vet ikke om avataren min kan sammenliknes så mye med min personlighet, men det får så være. Jeg kan leve som parasitt. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Avataren din har i det minste personlig preg! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Enig! Med unntak av dahle sin avatar! Jeg kan ikke si at jeg husker navnet på en eneste en med dame ELLER fargeavatar, fargeavatarene er mye grusommere enn jenteavaterer da. Jentene på forumet må selvfølgelig få lov å ha bilde av seg selv Begge de forrige posterne har unike og morsomme avatarer Endret 3. juli 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jentene på forumet må selvfølgelig få lov å ha bilde av seg selv Hvorfor ikke gjøre det påbudt med det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg