Daniel Hovden Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som vet hva min betyr? ehs5: Nice Ser ut som en O og en T. Altså OT! Det er vel 90% sikkert ikke det den betyr, men det var en fin tolkning. :!: :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som vet hva min betyr? ehs5: Nice The Invisible Pink Unicorn (IPU) is a satiric parody religion aimed at theistic beliefs, based on the idea of a goddess in the form of a unicorn that is paradoxically both invisible and pink. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Her er min! Bildet taler for seg. Den evige diskusjonen! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Noen som vet hva min betyr? ehs5: Nice The Invisible Pink Unicorn (IPU) is a satiric parody religion aimed at theistic beliefs, based on the idea of a goddess in the form of a unicorn that is paradoxically both invisible and pink. Imponerende! Viste du det, eller var det "høyreklikk på bildet og se hvor man ender"-leken? Edit: Legger til litt mer beskrivelse (og begrunnelse); As a product, the Invisible Pink Unicorn logo is an informed and subtle symbol for Atheists and Atheism. Its intended for active Atheists or otherwise informed people to recognize each other. It has been specifically designed not to directly offend people that has theistic beliefs. Endret 30. juni 2005 av Okay Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tok en av de andre jeg også EDIT: Men hvis noen kan finne en skikkelig babe (overkropp med ansikt) som avatar blir jeg glad! Tilbudet står fortsatt... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Imponerende! Viste du det, eller var det "høyreklikk på bildet og se hvor man ender"-leken? Edit: Legger til litt mer beskrivelse (og begrunnelse); As a product, the Invisible Pink Unicorn logo is an informed and subtle symbol for Atheists and Atheism. Its intended for active Atheists or otherwise informed people to recognize each other. It has been specifically designed not to directly offend people that has theistic beliefs. Sett logen før, viste det hadde noe med pink unicorn å gjøre så jeg sjekka på wikipedia og kopierte ' edit: fjernet unødvendig quote Endret 30. juni 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Min nåværende avatar: Ønsker meg en ny Damer er en viktig del av livet mitt, samt mote, særlig sko=) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Tok en av de andre jeg også EDIT: Men hvis noen kan finne en skikkelig babe (overkropp med ansikt) som avatar blir jeg glad! Navn står i bildefilen (høyreklikk -> egenskaper) Endret 30. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Bare jeg som får pop-ups pga. ZLarzman? - The server's name "its-learning.com" does not match the certificate's name "www.its-learning.com". Somebody may be trying to eavesdrop on you. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Må vel trykke godta for at det siste bilde skal dukke opp.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Andre som blir videreført til it's learning når de går inn på denne tråden? Endret 30. juni 2005 av Okay Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Sorry folkens. Jeg glemte å fjerne en s i https. Dermed får du opp sånn sikkerthetsmelding. Er ikke så lett å huske det. Det skal være fikset nå. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jepp.. Nå er popup'en borte.. @ -FriedDude- : Stilig avatar.. Hadde tatt den selv om jeg ikke har hatt en fra før.. Edit: Er det foresten hun Lizzie McGuire? Ligner iallfall.. Endret 1. juli 2005 av Steina Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Trenger en ny avatar, noen forslag ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Trenger en ny avatar, noen forslag ? Nei, det er det du som må ha Vi vet ikke hva du liker.. Liker du damer? Da kan du jo kanskje se på de som siste bildene som ble postet da vettu Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Trenger en ny avatar, noen forslag ? Prøv å tenk ut noe å gå ut fra i alle fall, noen idéer. Gjerne et eller annet symbolsk, eller noe enkelt med klare farger. Du ser jo selv hvor mye bedre en enkel avatar som Steina sin er enn min. Den har for mye rart i seg. Og Steina: Trøtt eller? "Da kan du jo kanskje se på de som siste bildene som ble postet da vettu", det var en tung setning Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 idelusion says:kan du gjøre meg en stooor tjeneste? LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: sure idelusion says: bytt den JÆVLA avataren din! LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: hahaah LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: why? =p idelusion says: for den suger? idelusion says: er bare lei den LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: hehe LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: det er vel litt av poenget? idelusion says: appåtil hadde jeg samme bilde i historieboken min idelusion says: var lite keen på å lese til den prøven idelusion says: sikker derfor jeg ødela hele femmeren min i faget idelusion says: vet du hva? LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: ahhh idelusion says: jeg fikk4 på prøve om andre verdenskrig LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: tsk tsk =p idelusion says: og jeg som er så flink... LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: jaja, sånn kan det dessverre gå LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: ok, skal bytte den LarsP - <3 Amon Amarth - Metal Wrath <3 says: for din skyld ta-daaaaaaaa Kravstore wh1te. HEHE_LOLZ! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) EDIT BIGTIME: Joda.. Litt trøtt.. Takk for positiv ting om avataren min btw. Endret 1. juli 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Trenger en ny avatar, noen forslag ? Edit: Navnet ditt kan settes inn på avatar nr 1,2,3,5, hvis det skulle være ønskelig. Endret 1. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg