rvenes Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kva med min? Sjølvprodusert og alt! bra? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Kva med min?Sjølvprodusert og alt! bra? Om ikke annet er den da unik Cornel Skal jeg bytte? Om du vil ha et annet kors er jo dette en mulighet. Da jeg ser på signaturen din blir jeg derimot noe usikker på hvor du står: "Kjell Magne Bondevik er en Martyr og en Helgen." Endret 22. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har lyst på noe mer stylish og klart/detaljert. Forslag? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har lyst på noe mer stylish og klart/detaljert. Forslag? Bilde av deg eller av noe annet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er det samme om det er av meg eller noe annet egentlig.. men det må nesten gjenspeile meg på en måte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er det samme om det er av meg eller noe annet egentlig.. men det må nesten gjenspeile meg på en måte. Det er spor av deg inni der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du er en ordentlig morroklump, er du. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du er en ordentlig morroklump, er du. Furtetryne! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har tenkt å bytte avatar, men vet ikke hva jeg skal bytte til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) holder meg til Johnny Bravo jeg. er trossalt nicket mitt.men muligheten fo å få et nytt Johnny bravo bildet er det Mekka en transparent Johnny Bravo avatar til deg Endret 22. mars 2005 av B|Real Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva synes folket om min avatar? På tide å bytte? (Har hatt den siden jeg ble medlem av dette forumet.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva synes folket om min avatar? På tide å bytte? (Har hatt den siden jeg ble medlem av dette forumet.) Behold den. Kjenner deg igjen pga avataren din, nicket ditt har jeg aldri sett på egentlig.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva synes folket om min avatar? På tide å bytte? (Har hatt den siden jeg ble medlem av dette forumet.) Behold den. Kjenner deg igjen pga avataren din, nicket ditt har jeg aldri sett på egentlig.. :!: Like greit. Jeg liker ikke nicket mitt, angrer litt på det! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Behold den. Kjenner deg igjen pga avataren din, nicket ditt har jeg aldri sett på egentlig.. :!: Like greit. Jeg liker ikke nicket mitt, angrer litt på det! Enig med B|Real, behold den. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259466 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm, da er tenkinga igang! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hmm, da er tenkinga igang! Eg foreslår blødende rose eller noe med roser...(og gjerne blod) det passer avataren din ... (som forøvrig er kul) Det er det samme om det er av meg eller noe annet egentlig.. men det må nesten gjenspeile meg på en måte. Endret 22. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skal også bytte avatar snart, må bare finne noe gærnt først. Kanskje jeg også skal ha en avatar av meg selv...Skal være nerd i kveld, så har god tid til å finne det ut. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm... ja, kanskje jeg også skal spørre hva dere synes om min... Men det er jo neppe noen vits i det. I og med at avataren min er et bilde av meg. Og jeg er jo perfekt... Neida, men fra løk til haglepatroner, burde jeg bytte... eller vrenge? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm, da er tenkinga igang! Eg foreslår blødende rose eller noe med roser...(og gjerne blod) det passer avataren din ... (som forøvrig er kul) Det er det samme om det er av meg eller noe annet egentlig.. men det må nesten gjenspeile meg på en måte. Haha! URgammelt bilde! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skal også bytte avatar snart, må bare finne noe gærnt først. Kanskje jeg også skal ha en avatar av meg selv...Skal være nerd i kveld, så har god tid til å finne det ut. Du kan da ikke bytte, din nåværende avatar er jo med i poll-tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg