lubb Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nesten aldri laget en avatar før, prøvde meg frem litt i natt. Forsyn deg den som vil Endret 2. juni 2005 av lubb Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Steina det har vel ikke noe med innlegget lengre opp å gjøre? Var ikke siktet mot deg altså Neida, men synes din er litt kjedelig.. Er det tørrfisk som er på avataren? Vanskelig å se.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja det er tørrfisk Kanskje ikke så lett å se for dere som bor sørpå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da vurderer jeg å bytte avatar, og har laget et forslag. Jeg legger også ved .cpt fila jeg brukte, så det er fritt frem å endre litt på den om dere har noen gode forslag. For eksempel til om jeg får plass til ZLATZMAN / Zlatzman, i steden for ZLATZ. .cpt-fila Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Da vurderer jeg å bytte avatar, og har laget et forslag. Jeg legger også ved .cpt fila jeg brukte, så det er fritt frem å endre litt på den om dere har noen gode forslag. For eksempel til om jeg får plass til ZLATZMAN / Zlatzman, i steden for ZLATZ. .cpt-fila Må si at man nesten ikke ser hva som står der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) http://its-learning.com/data/124/1115/Bild...Retro_Zlatz.jpg Må si at man nesten ikke ser hva som står der. Hmm. Det er sant. Noen andre tilbakemeldinger? edit: fjerna IMG-tag Endret 3. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva står det på den? (Ser ikke at det står noe der... Er litt nysgjerrig) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Øhh, står ZLATZ på den... I store bokstaver fra øverst venstre til nederst høyre. Er laget med to bilder oppå hverandre i hvert sitt lag, og skriften er det øverste laget som er visket ut. Tror nok ikke det blir den som avatar, må finne meg noe bedre. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://its-learning.com/data/124/1115/Bilder/Copy%20of%20Retro_Zlatz.jpg Må si at man nesten ikke ser hva som står der. Hmm. Det er sant. Noen andre tilbakemeldinger? Dere er begge to veldig flinke til å quote bilder med img tag, noe som jeg er ganske sikker ikke er lov, men jeg finner ikke igjen regelen noen plasser BTW. Den avataren var dårlig. Er det noe annet spesielt du vil ha i avataren? bakgrunnsbilde? Bare å si ifra.. Synes det er gøy og lete etter avatarer på google Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva synes panelet om min nye?? Er skriften grei, eller bør jeg gjøre den tydligere? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Da vurderer jeg å bytte avatar, og har laget et forslag. Jeg legger også ved .cpt fila jeg brukte, så det er fritt frem å endre litt på den om dere har noen gode forslag. For eksempel til om jeg får plass til ZLATZMAN / Zlatzman, i steden for ZLATZ. .cpt-fila du bør nok bytte. men den avataren der var liksom ikke helt.... un0kai: neda den ser bra ut Endret 4. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hva synes dere om min nye, i forhold til den gamle? Ble så lei av den gamle... Endret 4. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fin den! Men må si jeg likte den gamle bedre. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Avatar, Please? Helst med en sort eller en rød Pontiac GTO ''Judge''.(gammel modell) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fin den!Men må si jeg likte den gamle bedre. Hmm, ok. Kanskje jeg bytter tilbake senere. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Likte den. Bra med litt forandring. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fin den!Men må si jeg likte den gamle bedre. Hmm, ok. Kanskje jeg bytter tilbake senere. Hva synes dere andre? Fet. Men den er litt uskarp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fet. Men den er litt uskarp. Hmm, ja. Bedre nå? Skal gjøre den skarpere senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg