HilRam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) @ Goophy: Får jeg lov å endre den bittelitt? Kanskje annen bakgrunn enn kjedelig hvit, også "Lyn Gordon" i stedet for "By Dan Barry" ? Oki? EDIT: Presisering Endret 1. juni 2005 av hilram Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den gamle var MYE bedre <-- look at my new one, cooler? 1. Hva er det? 2. Hva var din gamle igjen? Marihøna på en tråd/glidlås elns gamle: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 @ Goophy: Får jeg lov å endre den bittelitt? Kanskje annen bakgrunn enn kjedelig hvit, også "Lyn Gordon" i stedet for "By Dan Barry" ? Den er grei, så lenge det er samme motivet. Liker ikke folk som bytter til heeeeeeelt andre motiver og farger, spes. ikke de som ha de 'nymotens' ensfarvede avatarene med heller upassende tekst. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Prøver så godt jeg kan og laste opp den gamle jeg nå, men den vil ikke.. arg! Jeg trykker på at den skal laste opp den gamle, men Naruto kommer opp istedet.. Er det bare til meg at jeg ser Naruto? Endret 1. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det ser da ut til at den fungerer nå i alle fall? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det ser da ut til at den fungerer nå i alle fall? ahh... Trykte F5, så kom den.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da var jeg i gang. Trodde jeg hadde laget en glimrende avatar: Men etter resize: Noen forslag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har et par avatarer her til overs: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Avataren min har fått en oppussing Endret 2. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har et par avatarer her til overs: http://www.b-real.net/pixs/avatars/1.jpg *testing testing* EDIT: Bruker den jeg Endret 2. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kan noen fikse en kul avatar til meg? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) kan noen fikse en kul avatar til meg? Si hva du vil ha da! Noen synes Barbie er kult. Noen synes hester er kult. Noen synes mote er kult. Hva synes du er en "kul" avatar da? ? Endret 2. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Et perfekt eksempel: Jeg syns Chris Walken er tøff, noen syns homoerotiske japanske ninjagutter er tøffe. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Forslag til hw.no , gjør slik at brukere kan velge om de vil "abonnere" på en tråd eller ikke, blir så mye styr å gå inn på en tråd som du er møkklei av for å markere den som lest, som fks denne Noen som syns det er på tide med ny avatar for meg da? Edit: moderering av meg selv, så ikke anime-fans skulle bli støtt Endret 2. juni 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har ikke peiling hva det der var, men jeg bare søkte på google etter nicket hans.. Var egentlig meningen å ta en råteit en, bare for å få han til å beskrive litt mere.. @ tørrfisk: Jeg synes avataren din er sinnsykt kjedelig. Tror du bør finne deg noe nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ypperlig side å ta screenshot på og mekke 8 forskjellige avatarer på av det ultrakule bandet Gorillaz. Endret 2. juni 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Steina det har vel ikke noe med innlegget lengre opp å gjøre? Var ikke siktet mot deg altså Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ypperlig side å ta screenshot på og mekke 8 forskjellige avatarer på av det ultrakule bandet Gorillaz. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvor mange forskjellige avatarer har du hatt de siste dagene fUzZy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg