DarkStarr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Midnight_walker kan jeg ta "Eat My Shorts"? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nja... eller takk haddis, men tenkte på noe enda mer stil fullt. feks 2 farger med noe kult elns... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tenke jeg skulle bytte til denne... Ikke meg som har tegnet den, men har redigert litt på ann.... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Synes om min nye da? Jeg mener den er stilig, men hører mest hjemme i spill-forumet . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 haddis: Den var kul, minner emg om en gammel klovn. toSlaDos: CS som avatar er ikke kult. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg la nettopp inn ny avatar med bilde av Naruto. Jeg liker helst avatarer med nicket i, men nicket vil ikke passe inn noen plass i denne avataren. Si hva dere synes om den.. Edit: Bytter tilbake til vanlig. Dette var den nye som jeg testet ut: Endret 1. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes den forrige var bedre. "More pleasant to look at" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Enig, den forrige var mye finere. Og den var jo også nicket med på, er så praktisk når det nicket er med. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg synes den forrige var bedre. "More pleasant to look at" Takker.. Flere komentarer før jeg bestemmer meg? Anyone? Samme til Tonio Endret 1. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Genial! Men syns nok den andre er best! Endret 1. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den gamle var MYE bedre <-- look at my new one, cooler? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den gamle var MYE bedre <-- look at my new one, cooler? 1. Hva er det? 2. Hva var din gamle igjen? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Steina, også jeg likte den forrige din mye bedre. Spekulerer litt på å endre min Lyn Gordon (engelsk: Flash Gordon) -avatar. Kanskje en der han står i helfigur med sin strålepistol? Eller Ming? (Han blir kanskje i ondeste laget...) Den jeg har nå er sakset fra et bilde på Internett og nedskalert/klippet/komponert i MS Paint. (Det var før jeg fikk kjøpt meg Photoshop Elements.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 1. Hva er det? Det er en marihøne som går på en glidelås tror jeg. Ganske kul må jeg si. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Kjenner deg ikke igjen uten deg forrige avataren din.... EDIT: joda, men tar litt lengere tid, Endret 1. juni 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) fUzZy^: likte den, stilfult liksom Steina: den gamle var definitivt fetere hilram: den du har nå er litt kjedelig, du kunne godt bytta. ZLatzman: for guds død bytt!!! Endret 1. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ZLatzman: for guds død bytt!!! Hehe. Er i gang med å finne en ny en, da den jeg har nå har utspilt sitt formål. Kommer vel ny ganske snart, senest i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 *snip* Nei, du får ikke lov å bytte. Det er avataren jeg og sikkert mange andre identifiserer deg med. Hater folk som bytter avatar, skjønner de ikke at det blir identiteten deres her på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg