Cerb89 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 holder meg til Johnny Bravo jeg. er trossalt nicket mitt. men muligheten fo å få et nytt Johnny bravo bildet er det Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 er det lov å ha avtar som endrer seg når man oppdaterer? Jeg tror faktisk HalTan hadde en slik avatar engang. Han benyttet et PHP-skript som returnerte data fra et tilfeldig bilde i en mappe. Dersom jeg ikke tar så altfor feil, ble dette drøftet i følgende tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...79339&hl=haltan Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva syns dere om min ? Burde jeg bytte eller? (Det er ikke sikkert jeg kommer til og bytte hvis noen mener jeg bør det:P) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 noen synspunkter om min? har ingen planer om å bytte, men det er artig å høre hva folk syns. :-) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er usikker på om jeg skal beholde denne avataren eller gå tilbake til den jeg hadde før... Noen synspunkter? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Behold nåværende! Endret 21. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 <-- For dårlig oppløsning kanskje? Eneste jeg fant når jeg googlet cyberho... anywayz.. må vel bytte snart jeg også.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er usikker på om jeg skal beholde denne avataren eller gå tilbake til den jeg hadde før... Noen synspunkter? Jeg likte den gamle, jeg. Syns du burde gå tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er usikker på om jeg skal beholde denne avataren eller gå tilbake til den jeg hadde før... Noen synspunkter? Den gamle. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Mange vil ha den gamle, mange vil ha den nye. Kan ikke såre am3k, så jeg beholder denne en stund og går over til den gamle litt senere. Endret 21. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg må nesten hive meg på å si (igjen): Den gamle @kd , men den var faktisk ikke så værst den du har nå, bedre bildekvalitet kunne kanskje hjulpet? Jeg liker vel det aller meste, men jeg vil ikke at det skal være for bråe kontraster, gjerne med myke fargeoverganger i blått eller rødt, eller en eller annen kul figur sånn som Am3k og enden (og mange fler ) Gjerne få med intialene til nicket mitt også: TSP Det må være tegnet! hvis ikke bildet er veldig spessielt. Den røde Tsar: Jeg syns du kan bytte ja, du virker liksom litt kjedelig og så politisk korrekt når jeg ser den. Ikke ta dette personlig! TSP Endret 21. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva synes dere.. Den jeg bruker nå!? eller denne; Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva synes dere..Den jeg bruker nå!? eller denne; Helt klart kyllingen. Den er fucking lovable! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den kyllingen hele påsken, så eselet etter påsken. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den kyllingen hele påsken, så eselet etter påsken. God ide! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Noen synspunkter på min avatar? Orginalt var det faktisk øye mitt, men etter noen runder i Photoshop ble resultatet det som nå er under mitt nick. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den kyllingen hele påsken, så eselet etter påsken. God ide! Nei. Kyllingen nå, og kyllingen etter påske. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skal jeg bytte? Ja, et paint laget kors! Bah! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg liker vel det aller meste, men jeg vil ikke at det skal være for bråe kontraster,gjerne med myke fargeoverganger i blått eller rødt, eller en eller annen kul figur sånn som Am3k og enden (og mange fler ) Gjerne få med intialene til nicket mitt også: TSP Den røde Tsar: Jeg syns du kan bytte ja, du virker liksom litt kjedelig og så politisk korrekt når jeg ser den. Ikke ta dette personlig! TSP Jeg har forresten en forespørsel til dere som bruker denne tråden. For at det skal bli litt mer orden ønsker jeg at når folk spør om de skal bytte så legg ved bilde av, den gamle og hvis dere har byttet post bilde av begge. Bruk IMG-funksjonen, sånn som det er gjort i beste avatar v2 tråden. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg