MyBigMouth Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg liker min...personlig...men hva synes dere?..litt teit kanskje BTW IKKE EN FLODHEST AVATAR Lenke til kommentar
entonic Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg ønsker en avatar med Homer (simpson) og nicket mitt. noen som kunne ha mekka til meg?? (hvis ønskelig skal dere få cred i signaturen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) da er flodhest klubben herved forvist hit , da få alle her leve med oss her Endret 11. mai 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 kjipt, ble stengt igjen. er jo ikke det samme. skulle vært åpen, men men. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 kjipt, ble stengt igjen. er jo ikke det samme. skulle vært åpen, men men. den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg liker min...personlig...men hva synes dere?..litt teit kanskje BTW IKKE EN FLODHEST AVATAR Det å ha Flodhest-avatar er det samme som å være fjortiss. Fjortiss: Det er ikke en alder, det er en tilstand. Flodhest-avatar: Den må ikke være laget av Flodhest, den må bare være like dårlig som de Flodhest lager. Man bør være litt original når man velger avatar, eller i det minste personlig. HalTan sin avatar er et godt eksempel på originalitet, og i tillegg til at det er en fin avatar vet at alle det er hans avatar. Jeg skifter avatar hele tiden, men beholder samme tema: Avataren er av en karakter i en film som interesserte meg, jeg har økt kontrasten på bildet og jeg har lagt til ramme. Det gjelder rett og slett å finne noe som representerer deg, og som folk vil kjenne igjen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvordan kan man lage et tøft avatar som gjør meg? Vil gjøre det selv. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit nei noen som vil lage avatar til meg? en slam moderator fjerna den forige.. hadde vært kult om det var en gris med i bildet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvordan kan man lage et tøft avatar som gjør meg?Vil gjøre det selv. Det kalles photoshop gutten min Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Okey, koster det penger? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Flodhestklubben stengt? (Skal vi alle sende PM's for å få tråden åpnet igjen? ) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Herregud! Stengte Ueland seriøst flodhest-klubben? Håper noen åpner den igjen, for det var ikke en "vanlig" avatarklubb, det var mer som en... hmm.. fabrikk! Men nå kanskje folket skifter avatarer? (endelig) @ LenniZ: hehe, alle i flodhest klubben sender pm til samme moderator Endret 11. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Okey, koster det penger? http://www.gimp.org/ Dette programmet er gratis, Photoshop koster mange tusen (og det er ikke aktuelt å spørre om key her). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) entonic: Huff: Den ble ikke bra Endret 11. mai 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Den var sinnsykt bra SteffyBoy entonic bør ta imot den Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 noen som vil lage avatar til meg?en slam moderator fjerna den forige.. Hvorfor det? Skulle den liksom være "støtende" ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Den var en hel masse bedre enn min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg