Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjipt, ble stengt igjen. er jo ikke det samme. skulle vært åpen, men men. :confused:

den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt

Lenke til kommentar
Jeg liker min...personlig...men hva synes dere?..litt teit kanskje

 

BTW IKKE EN FLODHEST AVATAR

Det å ha Flodhest-avatar er det samme som å være fjortiss.

Fjortiss: Det er ikke en alder, det er en tilstand.

Flodhest-avatar: Den må ikke være laget av Flodhest, den må bare være like dårlig som de Flodhest lager.

 

Man bør være litt original når man velger avatar, eller i det minste personlig. HalTan sin avatar er et godt eksempel på originalitet, og i tillegg til at det er en fin avatar vet at alle det er hans avatar.

Jeg skifter avatar hele tiden, men beholder samme tema: Avataren er av en karakter i en film som interesserte meg, jeg har økt kontrasten på bildet og jeg har lagt til ramme.

 

Det gjelder rett og slett å finne noe som representerer deg, og som folk vil kjenne igjen.

Lenke til kommentar
den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt

ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder ;)

det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit

Lenke til kommentar
den ble jo stengt pga den tomat-ulf dusten som skulle kopiere , synes flodhest og oss bude få ha tråden vår i fred , greit at kopien stengtes , men vi hadde jo et bra konspt

ja, men nå ble den stengt pga at vi ikke trenger 2 avatar tråder ;)

det vi hadde var jo mer en klubb en en avatar tråd , et samhold og en plass hvor vi kunne prate litt piss , litt som so4 , men men vi får vell bare ta alt dette med oss hit

nei :nei:

 

noen som vil lage avatar til meg?

en slam moderator fjerna den forige.. :cry:

hadde vært kult om det var en gris med i bildet :w00t::cool:

Lenke til kommentar

Herregud!

Stengte Ueland seriøst flodhest-klubben?

Håper noen åpner den igjen, for det var ikke en "vanlig" avatarklubb, det var mer som en... hmm.. fabrikk!

 

Men nå kanskje folket skifter avatarer? (endelig)

 

@ LenniZ: hehe, alle i flodhest klubben sender pm til samme moderator :p

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...