Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Takk skal du ha B|Real Er det photoshop dere bruker? Jeg får ikke lagt bildene under 6 kb, uten at det blir elendig kvalitet jeg =/ Save for web, færre og færre farger helt til den er ca 6. Endret 8. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk skal du ha B|Real Er det photoshop dere bruker? Jeg får ikke lagt bildene under 6 kb, uten at det blir elendig kvalitet jeg =/ Save for web, færre og færre farger helt til den er ca 6. Oki, takker Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen som kan fikse en hippie-avatar til meg? Kunne gjort det selv, men er alltid like morsomt når noen andre gjør det Ikke rus, bare fredelig hippie Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg lurer på å skifte avatar. Blir aldri helt fornøyd liksom. Hva synes dere om den jeg har? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg lurer på å skifte avatar. Blir aldri helt fornøyd liksom. Hva synes dere om den jeg har? Øitt fet, men den burde heller være 80x80, for å se hva det er. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 @kd: Har alltid trodd at avataren din var av en eller annen skapning som gapte med munnen. Jeg ser jo nå at det er et øye! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ny avatar. Denne ble litt bedre en den forrige tingen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ny avatar. Denne ble litt bedre en den forrige tingen Den var fet! Avater: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Avater: najs.. Legg den inn i den tråden mot fargeavatarer.. Endret 9. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hm, har lyst å gjøre noe nytt med min nåværende avatar... Noen tips? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hm, har lyst å gjøre noe nytt med min nåværende avatar... Noen tips? Sett han et eller annet rart sted eller noe.. Eller sett på han noen rare merker eller noe jeg ikke visste alt hva jeg skulle skrive. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) @kd: Har alltid trodd at avataren din var av en eller annen skapning som gapte med munnen. Jeg ser jo nå at det er et øye! *sende Mr. Freeman til optikeren* Endret 10. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd: Har alltid trodd at avataren din var av en eller annen skapning som gapte med munnen. Jeg ser jo nå at det er et øye! *sende Mr. Freeman til optikeren* Seriøst...Helt til nå har jeg også trodd det.... *Pønske noe lurt til sin egen avatar...* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 @kd: Har alltid trodd at avataren din var av en eller annen skapning som gapte med munnen. Jeg ser jo nå at det er et øye! *sende Mr. Freeman til optikeren* Seriøst...Helt til nå har jeg også trodd det.... *Pønske noe lurt til sin egen avatar...* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg prøver å forestille meg at det er en munn, men jeg får det ikke til Det er da selvfølgelig et øye. Jeg trenger ikke å gå til optikeren EDIT: Slutt på fargeavatarene? Endret 10. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har prøvd og endret litt på ann.... Beta: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Nye: EDIT: ja, ser nå at jeg burde fjerne "skyggen" Endret 11. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg