:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kunne ha trengt meg en avatar jeg også. Gjerne med Ø.B. inni der et sted. Samme hva det er egentlig.Lykke til Her er Fedon med en potet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 lag en gangster avatar til meg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kunne ha trengt meg en avatar jeg også. Gjerne med Ø.B. inni der et sted. Samme hva det er egentlig.Lykke til Her er Fedon med en potet. Jeg kan ha mye rart i avataren , men akkurat Fedon takler jeg ikke. hehe men bra forslag Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 De nye avatarene er her! Jeg vil ha lilla er ingen som har den vel? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 lag en gangster avatar til meg Hip-hop gangster, pimp (kanskje ikke gangster) eller bare en tøff avatar? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kunne ha trengt meg en avatar jeg også. Gjerne med Ø.B. inni der et sted. Samme hva det er egentlig.Lykke til Her er Fedon med en potet. Jeg kan ha mye rart i avataren , men akkurat Fedon takler jeg ikke. hehe men bra forslag Syns bare bilde var så fint Men hva vil du ha? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 lag en gangster avatar til meg Hip-hop gangster, pimp (kanskje ikke gangster) eller bare en tøff avatar? Pimp, noe med en svartmann med stor pelskåpe og hatt men mye blin om du finner Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 lag en gangster avatar til meg Hip-hop gangster, pimp (kanskje ikke gangster) eller bare en tøff avatar? Pimp, noe med en svartmann med stor pelskåpe og hatt men mye blin om du finner Får se om jeg finner noe i morgen.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg har kul avatar ! Men vil ha en enda morsomere, noen som finner på noe sprøtt og morsomt? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg synes ikke avataren din er morsom. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg synes ikke avataren din er morsom. Jeg digger den ! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Røde tsar! Likte din gamle avatar bedre Noen som syns at min avatar suger/ på tide å skifte ut? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Røde tsar! Likte din gamle avatar bedre Noen som syns at min avatar suger/ på tide å skifte ut? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er avataren min noe å ta vare på? Har pent lite/ingen skills i fotoredigering Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 tonia, du må ikke lage den selv. Flodhest må lage den! det er ett særpreg + han skriver så søtt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tonio: Ja, det kan du. SteffyBoy klagde over at R'en lignet på en B. Skal jeg endre det? Ati- Radeon: Det er faktisk jeg som har laget den. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) De nye avatarene er her! Bare å velge og vrake! http://www.home.no/server01/avatarer/ny/svart.gif Tror vi er oppi fire stykker som har benyttet seg av denne typen avatarer. Han HAR laget den.. edit: 2 L8 Endret 4. mai 2005 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg