Dr.Ittsekk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg har fått det til selv jeg trenger ikke hjelp fra en drittsek Hva er galt med drittsekker? Mvh.: Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) jeg har fått det til selv jeg trenger ikke hjelp fra en drittsek Hva er galt med drittsekker? Mvh.: Dr.Ittsekk jeg kalte han det fordi han er broren min hahahaha han er bare en drittsekk han Endret 3. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Haha, den er kul. Passer kanskje ikke så godt til nicket ditt, men det er det vel ikke no som gjør uansett..."anth" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 De nye avatarene er her! Bare å velge og vrake! Tror vi er oppi fire stykker som har benyttet seg av denne typen avatarer. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Anth: Dritbra! Men likte de du hadde før! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal jeg med en "Svart Avatab"? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Takker!! Btw slenger ut noen avatarer jeg! Endret 3. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva skal jeg med en "Svart Avatab"? Det er avatar, liten krøll på R'en der gitt.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Btw slenger ut noen avatarer jeg! Takk! Lånte den ene jeg... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Takker!! Btw slenger ut noen avatarer jeg! Låner den jeg. Takk! Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Gidder noen å mekke en fin avatar til meg? Noe øye lignende der det står XzYLs1T? Lyse farger, helst ikke mørkt.. Ville satt stor pris på om noen hadde lyst til å lage ett bilde til meg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Gidder noen å mekke en fin avatar til meg? Noe øye lignende der det står XzYLs1T? Lyse farger, helst ikke mørkt.. Ville satt stor pris på om noen hadde lyst til å lage ett bilde til meg? Litt mer hint... Noe bilde av noe? Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har ikke dere ett bilde, eller kan få tak i ett lyst øye bilde, med mest mulig hvite farger.. Hvor det står XzYLs1T nederst en plass...? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje noen vil redigere denne og bruke som avatar? Tøft bilde av Bart og Homer Simpsons Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har ikke dere ett bilde, eller kan få tak i ett lyst øye bilde, med mest mulig hvite farger.. Hvor det står XzYLs1T nederst en plass...? Kan prøve noe bedre hvis du sier hva som var dårlig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje noen vil redigere denne og bruke som avatar?Tøft bilde av Bart og Homer Simpsons Kan sette på noe navn hvis noen vil. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kunne ha trengt meg en avatar jeg også. Gjerne med Ø.B. inni der et sted. Samme hva det er egentlig. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg