Tonio Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Uansett; avatar. Det er bare å redigere/lage avatarer til meg, så lenge det ikke er på kødd. Har lyst til å bytte siden jeg tom. har fått PM om at jeg burde det. Så om jeg sender deg pm når du har byttet avatar, bytter du igjen? Tror ikke det. Rart at innlegg blir borte. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ingen som vil lage til meg? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nå funka avataren Fargoth, tusen takk! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her: får du den mindre så bruker jeg den Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) jeg får ikke til og få avatar jeg kan noen si meg hvordan jeg gjør det Endret 1. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Blir ikke bilde automatisk mindre da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg får ikke til og få avatar jeg kan noen si meg hvordan jeg gjør det Ved å LESE retningslinjene så finner du ut det ganske så lett....... Du trenger et bilde på 80x80 pixels og som IKKE er over 6kb. Vanskeligere en det er det ikke. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg får ikke til og få avatar jeg kan noen si meg hvordan jeg gjør det Ved å LESE retningslinjene så finner du ut det ganske så lett....... Du trenger et bilde på 80x80 pixels og som IKKE er over 6kb. Vanskeligere en det er det ikke. takk Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg får det fortsat ikke til jeg. hvordan leger jeg inpå avatar greiene. det er det har jeg problem med.jeg har lest retnings limjene alså men jeg husker det ikke Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Du går inn her for å endre avatar (Kontrollpanel->Endre avatar) Du har da tre valg: 1. Velge en som ligger i forumets galeri 2. Bruke en som ligger på en annen webserver 3. Laste opp en fra din pc Husk uansett at filstørrelsen ikke må være over 6kb, 6kb er max. Bildestørrelsen skal ikke være over 80x80. Har du videre spørsmål kan du ta dette opp med en moderator Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ok. Sorry for ENDA et OT innlegg, men: Han her som lurer på dette, er broren min og 10år Jeg kan hjelpe han, jeg.. Han sitter noen meter fra meg innpå et annet rom. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ok.Sorry for ENDA et OT innlegg, men: Han her som lurer på dette, er broren min og 10år Jeg kan hjelpe han, jeg.. Han sitter noen meter fra meg innpå et annet rom. jeg har fått det til selv jeg trenger ikke hjelp fra en drittsek Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ojda, mitt innlegg er blitt til skrekk og advarsel! Har ikke sett det før, har ikke originalen noen plass heller. Men det gjør ikke noe, min forrige avatar var enda verre enn denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg