nr.4 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ok, men jeg liker vanlige tall og hvitt. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nettopp fått byttet nick fordi ED209 var roboten jeg likte best i Robocop (film fra 1988-89 elns.) Fant bilde av ED på nett som jeg bruker som avatar pluss at jeg mekket en signatur til navnet mitt. (hadde vært kos å få brukt den her på forumet). Bruker ED209 navnet stort sett til det meste, hovedsakelig i spill, deriblant BF serien. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er ikke lov med bilder i signatur Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er ikke lov med bilder i signatur Vet, synd egentlig. Hvis det hadde vært lov så skulle det vært satt en størrelsesbegrensning lik det som er på avatarene. Maks 20-30 kB og maks 400x100 pixler. (100 pixler tilsvarer vel dagens 4 linjer?) Skulle også vært slik at man kunne velge inne under konfig. hvilken hastighet man hadde på nettlinjen sin slik at de som har hatt modem/ISDN kunne haket av for ikke å vise signatur. Kanskje det går an å håpe på slikt i nyforumet som kommer (kanskje snart). Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kanskje det går an å håpe på slikt i nyforumet som kommer (kanskje snart). Håper ikke jeg.. Bildene trekker for mye oppmerksomhet, og det tar ekstra lang tid å laste inn siden.. (uansett internett hastighet) Dessuten er det bare teit med bilde i "signaturen" Jeg bruker selv linker i signaturen, men da er det liksom ikke en signatur mer.. Iallfall ikke med bilder.. Endret 29. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er veldig glad for at det ikke er lov med bilder i signatur. Sidene tar mye lenger tid å laste, og trådene blir uoversiktlige. Ja til strenge retningslinjer for signatur! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Uansett; avatar. Det er bare å redigere/lage avatarer til meg, så lenge det ikke er på kødd. Har lyst til å bytte siden jeg tom. har fått PM om at jeg burde det. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har en ide for meg? Digger Ringenes herre og er medlem av clanen Children of Iluvatar(COI) i bfme... Noen som vil forandre på min? Ikke no kødd! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Flere og flere av innleggene mine forsvinner... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 I demand justice! *vifte med sverdet til den usynlige moderatoren* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Uansett; avatar. Det er bare å redigere/lage avatarer til meg, så lenge det ikke er på kødd. Har lyst til å bytte siden jeg tom. har fått PM om at jeg burde det. Så om jeg sender deg pm når du har byttet avatar, bytter du igjen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Tar den grønne din eg flodhest hihi. Hehe! Grattis med fet avatar! Digger den Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Noen som har en ide for meg?Digger Ringenes herre og er medlem av clanen Children of Iluvatar(COI) i bfme... Noen som vil forandre på min? Ikke no kødd! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Wow, tusen takk, den var rå kul! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 F**n, det funker ikke... Har lagra den, men når jeg skal trykke "oppdater avatar" eller der så kommer bare den gamle....Og hvis jeg prøver med andre bilder står det "opplasting feilet" Fant du den avataren på internett? Isåfall, link? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke lov med bilder i signatur Vet, synd egentlig. Nei, ikke i det hele tatt. Bilder i signatur er plagsomme... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bruker denne jeg, ganske bra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 F**n, det funker ikke...Har lagra den, men når jeg skal trykke "oppdater avatar" eller der så kommer bare den gamle....Og hvis jeg prøver med andre bilder står det "opplasting feilet" Fant du den avataren på internett? Isåfall, link? Nei jeg fant dem ikke på nett, men jeg kan hoste dem en annen plass, hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg