Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp fått byttet nick fordi ED209 var roboten jeg likte best i Robocop (film fra 1988-89 elns.)

 

Fant bilde av ED på nett som jeg bruker som avatar pluss at jeg mekket en signatur til navnet mitt. (hadde vært kos å få brukt den her på forumet).

 

ED209.jpg

 

 

Bruker ED209 navnet stort sett til det meste, hovedsakelig i spill, deriblant BF serien.

Lenke til kommentar
Er ikke lov med bilder i signatur :(

Vet, synd egentlig. :cry:

 

Hvis det hadde vært lov så skulle det vært satt en størrelsesbegrensning lik det som er på avatarene. Maks 20-30 kB og maks 400x100 pixler. (100 pixler tilsvarer vel dagens 4 linjer?)

 

Skulle også vært slik at man kunne velge inne under konfig. hvilken hastighet man hadde på nettlinjen sin slik at de som har hatt modem/ISDN kunne haket av for ikke å vise signatur.

 

Kanskje det går an å håpe på slikt i nyforumet som kommer (kanskje snart).

Lenke til kommentar
Kanskje det går an å håpe på slikt i nyforumet som kommer (kanskje snart).

Håper ikke jeg..

Bildene trekker for mye oppmerksomhet, og det tar ekstra lang tid å laste inn siden.. (uansett internett hastighet)

 

Dessuten er det bare teit med bilde i "signaturen"

 

Jeg bruker selv linker i signaturen, men da er det liksom ikke en signatur mer..

Iallfall ikke med bilder.. :no:

Endret av Steina
Lenke til kommentar
F**n, det funker ikke...

Har lagra den, men når jeg skal trykke "oppdater avatar" eller der så kommer bare den gamle....Og hvis jeg prøver med andre bilder står det "opplasting feilet"

Fant du den avataren på internett?

Isåfall, link?

Nei jeg fant dem ikke på nett, men jeg kan hoste dem en annen plass, hvis det er ønskelig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...