am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og hvilke nettlesere mener du skulle ha problemer med dette wh1te? Opera f. eks. Mener du å si at det faktisk funker? Har overhode ingen problemer i Opera Lenke til kommentar
uro Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Har noen noen forslag til meg a. Har ingen jeg!! Den må være ond, mørk, dysster. Endret 21. mars 2005 av uro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva med: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg kommer ikke inn på forvirra.com/upload Flere som har problemer? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvilket program bruker dere til å minimere bildene? Liker ikke min så godt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Snublet sammen noe til deg uro Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Personlig synes jeg ikke disse passer på et lyst og trivelig forum som dette, men men... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva synes folket om min? Det er vel en tråd hvis man skal ha ny avtar, ikke for å spørre om hva folka syns om den.. Er du lei av din gamle? skal du bytte?Da kan du be om tilbakemelding på avataren her hvis du vil, for å se hva folk flest mener. Eller du kan be om hjelp til å finne en avatar, si litt om hva du ønsker deg og liker av farger osv. Selv har jeg litt lyst på ny avater. Noen forslag? Liker litt blåfarger. Jævla nisse. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Er du lei av din gamle? skal du bytte?Da kan du be om tilbakemelding på avataren her hvis du vil, for å se hva folk flest mener. Eller du kan be om hjelp til å finne en avatar, si litt om hva du ønsker deg og liker av farger osv. Selv har jeg litt lyst på ny avater. Noen forslag? Liker litt blåfarger. @kd du må lære deg å se sammenhenger men hvis det er jeg som skrev noe galt, så får dere bare protestere, men det var sånn det var ment: At hvis man skulle bytte avatar kunne man be om tilbakemelding på den nye og samtidig legge bildet av den gamle f.eks for å få dommen. Men det er vel greit. Man kan fra nå av spørre om hva andre mener om den nåværende. Oppdaget en annen feil også, i følge emnetittel og innlegg kan man ikke spørre hvis man ikke har avatar, man kan bare bytte ikke få.... Men er det noen som kan finne avatar til meg? edit: ikke helt meg svamp, eller ok da siden det er en dame, men selve tegningen var bare ikke meg... Endret 21. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har fått meg ny avatar idag Noe greier jeg fiksa på et min. elns Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 @kd du må lære deg å se sammenhenger (...) Jeg lurer på om jeg skal bytte, og derfor spør jeg folk om de liker avataren min. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Oki Andrè var denne bedre? Endret 21. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Forslag til TSP: hmm endret litt på den, størrelse, snudde den, og gjorde de hvite området gjennomsiktig (ville egentlig bare se hvordan den ble i 80x80 ) btw: TSP hva med å beskrive litt mer om hva du kunne tenke deg... Endret 21. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Er du blitt lei av din gamle avatar? skal du bytte? Vil du vite hva folk flest syns om din nåværende avatar? Da er dette tråden for deg ! I denne tråden kan du be om tips til nye avatarer, eller rett og slett spørre andre om du kanskje burde bytte. For at man skal vite mer om hva den hadde før osv. ber jeg dere legge ved bilde av gammel og ny avatar. (Bruk IMG-funksjonen ) Selv har jeg litt lyst på ny avater. Noen forslag? Liker litt blåfarger. TSP Ny og oppdatert førstepost, endra litt på tittel også Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Forslag til TSP: hmm endret litt på den, størrelse, snudde den, og gjorde de hvite området gjennomsiktig (ville egentlig bare se hvordan den ble i 80x80 ) btw: TSP hva med å beskrive litt mer om hva du kunne tenke deg... Flott. Orka ikke gjøre det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg