Peppep Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For å være helt ærlig: Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller Har overhodet ingen idé, og har egentlig ingen spesielle hobbyer/interesser. Så her får kreativiteten komme inn, tross at jeg ikke ber veldig spesifikt - hvis noen gidder. Det kan være både tegning og bilde, det eneste kravet er vel at jeg ikke skal ha en ny fan-avatar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 What!? Jeg skal sette meg ned i det kreative hjørnet og prøve å finne på noe nå snart. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan får man egentlig den effekten som HalTan har i avataren sin? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan får man egentlig den effekten som HalTan har i avataren sin? Man tegner den selv i Illustrator, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan får man egentlig den effekten som HalTan har i avataren sin? Man tegner den selv i Illustrator, hvis jeg husker riktig. Sweet RD avatar du har iaff =) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Takk, tatt fra dette bildet: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Synes om min nye da? var ikke fornøyd med min gamle så jeg bytta . Edit: Ja, det er meg. Endret 18. april 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis det er noen som har gode kunnskaper om Photoshop, samt litt tid til overs skal dere få leke dere med avataren min. Synes den er litt _vel_ plain. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis det er noen som har gode kunnskaper om Photoshop, samt litt tid til overs skal dere få leke dere med avataren min. Synes den er litt _vel_ plain. Det blir vel kanskje litt enklere å redigere et bilde om man har noe større og holde på med.. Hva om du legger ut bildet i full størrelse? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis det er noen som har gode kunnskaper om Photoshop, samt litt tid til overs skal dere få leke dere med avataren min. Synes den er litt _vel_ plain. Det blir vel kanskje litt enklere å redigere et bilde om man har noe større og holde på med.. Hva om du legger ut bildet i full størrelse? Godt poeng. Nå er ikke selve originalbildet noe særlig større, men her er det; Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har jeg suset rundt i Paint i et par minutter. Vet ikke helt om jeg fornøyd med resultatet eller ikke, siden det da er minimale endringer. Slik ble resultatet; Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Lite å finne på med det bilde synes jeg.. Veldig pent ansikt forresten! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, det er vel et kjedelig bilde - men gud så pent Takk skal du ha. Jeg adopterer nå bildet til venstre! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, det er vel et kjedelig bilde - men gud så pent Takk skal du ha. Jeg adopterer nå bildet til venstre! Bare hyggelig Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som ha noe imot om jeg tar bildet til høyre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som ha noe imot om jeg tar bildet til høyre? Ingen som klarer å se hva det er uansett Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Noen som ha noe imot om jeg tar bildet til høyre? Ingen som klarer å se hva det er uansett Å joda! Det er litt svart, litt grønt og litt rødt. Edit: Leste feil, tenkte på den nåverende avataren til discspace. Endret 21. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men, altså. Er det noen som bryr seg om jeg tar det bilde til høyre? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det bildet? Endret 21. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg