Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Heisann, kan en av dere kyndige hjelpe meg med å gjøre avataren litt mere "corny"? Jeg har lyst til å fjerne bakgrunnen, kanskje erstatte høyre øye med en smilie, dernest "sprite opp" underbuksa Edmund har på hodet med farger, eller blomst, bier ...eller jeg vet ikke ...?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Heisann, kan en av dere kyndige hjelpe meg med å gjøre avataren litt mere "corny"? Jeg har lyst til å fjerne bakgrunnen, kanskje erstatte høyre øye med en smilie, dernest "sprite opp" underbuksa Edmund har på hodet med farger, eller blomst, bier ...eller jeg vet ikke ...?

6584730[/snapback]

Den der avataren er allerede i bruk, hos en eller annen dude. Husker ikke nicket.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6584730[/snapback]

Den der avataren er allerede i bruk, hos en eller annen dude. Husker ikke nicket.

6588540[/snapback]

Duden kan være mitt tidligere nick du tenker på, mrmus som nå er endret til PencilCase. :)

Lenke til kommentar

Duden kan være mitt tidligere nick du tenker på, mrmus som nå er endret til PencilCase.  :)

6588821[/snapback]

Åh. Hihi.

Hadde vært kjekt om alle som skiftet nick skrev "Tidligere kjent som <nick>" i signaturen.

Mye, mye lettere å huske folk da. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...