Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns dere om min da? Sub Zero. Alltid likte denne fyren. Store muskler og kalde armer. Kunne ønske jeg skulle være som han. Some day some day.

6516338[/snapback]

Liker han også ganske mye fra Mortal Kombat serien. Synes avataren virka litt pressa ned, og at det var vanskelig å tyde skirfta nederst :)

6516369[/snapback]

 

Haha, nei, jeg brukte forstørrelsesglasset for å skrive det i paint :p

Bildet var tror jeg 600x800, så jeg måtte forminske den.

Lenke til kommentar
Kan noen fikse dette bildet for meg?

6516368[/snapback]

Her:

 

 

Hva syns dere om min da? Sub Zero. Alltid likte denne fyren. Store muskler og kalde armer. Kunne ønske jeg skulle være som han. Some day some day.

6516338[/snapback]

Liker han også ganske mye fra Mortal Kombat serien. Synes avataren virka litt pressa ned, og at det var vanskelig å tyde skirfta nederst :)

6516369[/snapback]

 

Haha, nei, jeg brukte forstørrelsesglasset for å skrive det i paint :p

Bildet var tror jeg 600x800, så jeg måtte forminske den.

6516392[/snapback]

Hvis du finner orginalbilde kan jeg kanskje fikse den litt bedre til deg? :D

Lenke til kommentar
Kan noen fikse dette bildet for meg?

6516368[/snapback]

Her:

 

 

Hva syns dere om min da? Sub Zero. Alltid likte denne fyren. Store muskler og kalde armer. Kunne ønske jeg skulle være som han. Some day some day.

6516338[/snapback]

Liker han også ganske mye fra Mortal Kombat serien. Synes avataren virka litt pressa ned, og at det var vanskelig å tyde skirfta nederst :)

6516369[/snapback]

 

Haha, nei, jeg brukte forstørrelsesglasset for å skrive det i paint :p

Bildet var tror jeg 600x800, så jeg måtte forminske den.

6516392[/snapback]

Hvis du finner orginalbilde kan jeg kanskje fikse den litt bedre til deg? :D

6516415[/snapback]

 

Hva er det du skal skifte på bildet mitt? :ohmy:

 

hehe

Lenke til kommentar
på hvilken måte kan du gjøre den bedre? :)

Emmm. Nå så jeg to svar på det du sa. Jeg orker ikke å forklare hvordan jeg gjør det i Photoshop, men jeg bruker Photoshop i vertfall.

 

Det jeg ville gjort med den var forbedre selve kvaliteten på bilde, den ser ganske kornete ut. Forbedre skirfta sånn at du ser at det står sub-zero. Og kanskje gjøre at han fikk en mer avlang figur?

Lenke til kommentar
på hvilken måte kan du gjøre den bedre? :)

Emmm. Nå så jeg to svar på det du sa. Jeg orker ikke å forklare hvordan jeg gjør det i Photoshop, men jeg bruker Photoshop i vertfall.

 

Det jeg ville gjort med den var forbedre selve kvaliteten på bilde, den ser ganske kornete ut. Forbedre skirfta sånn at du ser at det står sub-zero. Og kanskje gjøre at han fikk en mer avlang figur?

6516479[/snapback]

 

Allright. Gjør det du kompis. Slenger over original bildet. Fårse om jeg kan godkjenne den du har fikset :p

AcjBizar2JAX007_SubZero_004_72dpi_q10.jpg

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
prøvde meg litt på denne :hmm:

6516476[/snapback]

Tenkte også å ha den transparent, men jeg likte den bedre innrammet. Dessuten ble kvaliteten altfor dårlig. Jeg tror jeg skal gjøre om munnen litt, det ser ut som at tennene mine henger på tørk. Eller?
Lenke til kommentar
prøvde meg litt på denne :hmm:

6516476[/snapback]

Tenkte også å ha den transparent, men jeg likte den bedre innrammet. Dessuten ble kvaliteten altfor dårlig. Jeg tror jeg skal gjøre om munnen litt, det ser ut som at tennene mine henger på tørk. Eller?

6516523[/snapback]

Er det du som på bildet? :ermm:

Lenke til kommentar
Allright. Gjør det du kompis. Slenger over original bildet.  Fårse om jeg kan godkjenne den du har fikset :p

Veeel. Så er det meg og fonter. Det er jeg ikke god til. Men jeg har i vertfall 3 versjoner hittil:

Denna er kanskje litt blurry:

 

 

Denna er sharpened:

 

 

Og denna er med egen font:

 

 

Hvis du vil ha en font du liker foreslår jeg at du frar til dafont.

Lenke til kommentar
Ja?

 

----

 

Hvilken er best? Munnen er nøkkelordet.

6516559[/snapback]

Syns den andre er best :D

På den første ser du ut som en kanin..

6516567[/snapback]

Ja, det var det jeg syntes og. La ikke merke til det før etterpå. Jeg ser jo faktisk ikke sånn ut.
Lenke til kommentar
Ja?

 

----

 

Hvilken er best? Munnen er nøkkelordet.

6516559[/snapback]

Syns den andre er best :D

På den første ser du ut som en kanin..

6516567[/snapback]

Ja, det var det jeg syntes og. La ikke merke til det før etterpå. Jeg ser jo faktisk ikke sånn ut.

6516579[/snapback]

 

Nei. Det er ikke det jeg mente ass. Det første bildet er ikke bra, det var det jeg mente. No offence yo. Bare chill bro' :)

 

 

Tusen Takk newt32. Gode bilder. Men tror jeg beholder min :) Gidder bare ikke å skifte den :tease:

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...