Aalton Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tror jeg har bestemt meg for Avataren min, den har hatt lang prøvetid:P hehe.. Men den mangler jo det som er alfa omega her, OMY Noen md litt skills som har ork til og mikse navnet mitt inn?? må se litt bra ut også da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen som kan finne noen forslag til meg? Syns at den du har er fresh jeg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ser am3k er her nå, så jeg lurer på det, siden du er mester i å lage avatarer Den avataren jeg bruker nå, er det mulig at nicket mitt synes litt bedre kanskje? Jeg synes den jeg har nå er kul, men har ikke sett noen andre alternativer heller akkurat.. Så, am3k, kan du se på denne ? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har ikke tid akkurat nå Steina, men jeg skal gjøre det i morgen Edit: Det var du som hadde hulken ja... Vel her har du en med litt tydligere skrift og noenlunde samme utsnitt av bildet. Var det noe slikt du tenkte deg? Endret 11. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Fine forslag Am3k Tror jeg går for den første Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har ikke tid akkurat nå Steina, men jeg skal gjøre det i morgen Edit: Det var du som hadde hulken ja... Vel her har du en med litt tydligere skrift og noenlunde samme utsnitt av bildet. Var det noe slikt du tenkte deg? Takk... Går for denne jeg Ja, det er jeg som hadde "Homer as the hulk" ja. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hva vil du ha da lille frie mann? Noe fresh, mekk noen forslag. Samme egentlig. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Noen som gidder fikse dette bilde slik at bakgrunnen blir det samme som forumet? Prøvde selv, ble ikke så bra. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Sånn? Endret 11. april 2005 av Alderon Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sånn? Er ikke mye transparent det.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Et lite forslag Finfin! =) Men er Teddy bandasjert eller noe i den duren? Tvangstrøye? EDIT: Ser at bakgrunnen ble hvit. Går det ann å få den transparent? Siden det er forskjellig bakgrunnfarge på forskjellige skins her er det jo ikke så mye vits i å bare male den lyseblå elns. Endret 11. april 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) TEST: Endret 11. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Noen som gidder fikse dette bilde slik at bakgrunnen blir det samme som forumet? Prøvde selv, ble ikke så bra. Marius_EV: Denne kanskje? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Noen som gidder fikse dette bilde slik at bakgrunnen blir det samme som forumet? Prøvde selv, ble ikke så bra. Marius_EV: Denne kanskje? thanks. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Et lite forslag Finfin! =) Men er Teddy bandasjert eller noe i den duren? Tvangstrøye? EDIT: Ser at bakgrunnen ble hvit. Går det ann å få den transparent? Siden det er forskjellig bakgrunnfarge på forskjellige skins her er det jo ikke så mye vits i å bare male den lyseblå elns. Den jeg postet var da en png fil med gjennomsiktig bakgrunn. Du lagret den som png på pcen før du lastet den opp? Ja det er tvangstrøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg