Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
står 99x98 her...

og hvis du åpner den ser du at den er større.. åpne urln i nettleseren og se..

6196322[/snapback]

Du har rett, men det er vel et fett siden den allikavel er 80x80 på forumet. Eller..?

6196346[/snapback]

den skal være 80x80 står det i rettningslinjene..

 

Og det har blitt standard med store avatarer.. i dag har jeg sett minst 5 og rapportert dem pga de er for store eller for stor størrelse i kb

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
den skal være 80x80 står det i rettningslinjene..

 

Og det har blitt standard med store avatarer.. i dag har jeg sett minst 5 og rapportert dem pga de er for store eller for stor størrelse i kb

6196413[/snapback]

 

Jeg trodde det ikke engang gikk å laste opp avatarer med høyere oppløsning enn 80x80 piksler jeg?

Lenke til kommentar
den skal være 80x80 står det i rettningslinjene..

 

Og det har blitt standard med store avatarer.. i dag har jeg sett minst 5 og rapportert dem pga de er for store eller for stor størrelse i kb

6196413[/snapback]

 

Jeg trodde det ikke engang gikk å laste opp avatarer med høyere oppløsning enn 80x80 piksler jeg?

6196461[/snapback]

når man bruker url går det ann

Lenke til kommentar
står 99x98 her...

og hvis du åpner den ser du at den er større.. åpne urln i nettleseren og se..

6196322[/snapback]

Du har rett, men det er vel et fett siden den allikavel er 80x80 på forumet. Eller..?

6196346[/snapback]

den skal være 80x80 står det i rettningslinjene..

6196413[/snapback]

Jeg vet. Jeg tror kanskje du missforstod meg, men det er egentlig uintresant. Er ikke verre enn å fikse avataren.

Lenke til kommentar
Har jeg gått glipp av en endring i rettningslinjene? de to siste er 100x100 og 94x94!

6200892[/snapback]

Kan ikke du bare stikke, og ikke drive å rette alle som gjør noe feil. Ser ikke akkurat at du gir noe til denne tråden!

 

OT: Har fikset det.

6200901[/snapback]

jeg rettet ikke på deg.. jeg begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av en endring i rettningslinjene..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...