Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med at noen lager en avatar til meg? Bare lag en som dere synes passer meg. :)

6152178[/snapback]

Det er kanskje ikke alle som kjenner deg så godt?

6152227[/snapback]

 

Du har kanskje rett. Kanskje jeg må få Skarstad til å lage en til meg, siden han utalte seg ganske sterkt hva han mente om meg i SO5 for ikke lenge siden.

 

Nei. Noen som kan lage en avatr til meg med dette bildet

gis_1_gr.jpg

 

Gjerne med navnet mitt på bildet også. Hvis det blir bra da. Må ikke se billig ut.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
hva med at noen lager en avatar til meg? Bare lag en som dere synes passer meg. :)

6152178[/snapback]

Det er kanskje ikke alle som kjenner deg så godt?

6152227[/snapback]

 

Du har kanskje rett. Kanskje jeg må få Skarstad til å lage en til meg, siden han utalte seg ganske sterkt hva han mente om meg i SO5 for ikke lenge siden.

 

Nei. Noen som kan lage en avatr til meg med dette bildet

http://www.ftd.de/asset/Image/2005/06/23/gis_1_gr.jpg

 

Gjerne med navnet mitt på bildet også. Hvis det blir bra da. Må ikke se billig ut.

6153449[/snapback]

En liten test:

Lenke til kommentar
Here you go Magnusw, syns den ble litt småfin jeg.

 

magnusw8ak.gif

6154760[/snapback]

 

Thanks! Den var kjempe bra!

 

Sorry Nordoelum, men jeg kjører på Axes'. Sparer den du lagde og kanskje jeg skifter til den senere :D

 

EDIT: er det mulig å få samme bildene, bare større? Skal brukes til noe annet :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Vet du forresten om jeg kan få "gjennomsiktig" bakgrunn så man ikke ser den hvite bakgrunnen jeg har på avatren nå? Vil i såfall gjerne vite hvordan man gjør det. Vil lære meg å bruke photoshop ;)

6151394[/snapback]

Fjern bakgrunnen og lagre bildet som .gif/.png.

 

 

6151448[/snapback]

 

Takk skal du ha :D

Lenke til kommentar
Here you go Magnusw, syns den ble litt småfin jeg.

 

magnusw8ak.gif

6154760[/snapback]

 

Thanks! Den var kjempe bra!

 

Sorry Nordoelum, men jeg kjører på Axes'. Sparer den du lagde og kanskje jeg skifter til den senere :D

 

EDIT: er det mulig å få samme bildene, bare større? Skal brukes til noe annet :)

6156149[/snapback]

Kanskje det, takk for at du bruker min. *stolt* :)
Lenke til kommentar

Er sugen på en avaratar, men har like kunnskap i photoshop, eller hva dere bruker.

 

Likte Nordoelum sin avartar godt. Den var spesiell ;)

 

Noen som kunne laget en avaratar til meg ? Lyse freshe farger, nicket mitt på, å litt abstrakt med litt insparsjon av Nordoelum sin avartar ? ;)

 

Det hadde jeg satt stor pris på.

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...