fargoth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men tror han bruker den jeg lagde! Min er ikke så skarp som din! Søren ta! Her, ta en liten pokal, du vant denne gangen: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men tror han bruker den jeg lagde! Min er ikke så skarp som din! Søren ta! Her, ta en liten pokal, du vant denne gangen: Dritt at det ikke går ann å ha den i signaturen. Kunne hatt den som avatar, men den jeg har nå er 7øff. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men tror han bruker den jeg lagde! Min er ikke så skarp som din! Søren ta! Her, ta en liten pokal, du vant denne gangen: Dritt at det ikke går ann å ha den i signaturen. Kunne hatt den som avatar, men den jeg har nå er 7øff. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan ikke noen putte inn nicket mitt og forandre størrelsen på denne, så skal jeg vurdere å skifte.. http://satchie.free.fr/blog/images/Desktop/Grand/anime.jpg Jeg er fortsatt seriøst på denne, men jeg sjønner ikke bæra av Adobe Photoshot CS v8.0 som jeg nettopp skaffet meg, så jeg ber om hjelp.. Ps. Forkortet Qoute en del.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan ikke noen putte inn nicket mitt og forandre størrelsen på denne, så skal jeg vurdere å skifte.. http://satchie.free.fr/blog/images/Desktop/Grand/anime.jpg Jeg er fortsatt seriøst på denne, men jeg sjønner ikke bæra av Adobe Photoshot CS v8.0 som jeg nettopp skaffet meg, så jeg ber om hjelp.. Ps. Forkortet Qoute en del.. Disse ble veldig dårlige pga mangel på inspirasjon og en god font. Det var litt slit å få til navnet på en bra måte, men her er to labre forsøk.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 wow... *teste* Håper på flere å velge mellom da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva synes folk om min Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hva synes folk om min Litt teit at det ikke leselig hva du har i trynet, siden det er den som hele bildet handler om Kanskje på tide med ny? EDIT: Gjorde innlegget litt mer meningsfylt Endret 8. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva synes folk om min Du har noe i ansiktet på det bildet. (Dessuten er det herpa oppløning-greie) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 det er en heineken ølbrikke. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gunz: Virker litt som sånn fjortissbilde hvor man skal vise at man drikker osv. , sier ikke at du mener det som det , bare påpeker at det kan oppfattes slik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Skal ikke nekte for at jeg ser på det bildet og tenker fjortizzfylla2k. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 det er en heineken ølbrikke. En stygg en. Iallefall som avatar. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 tørrfisk: det er nok ikke ment sånn nei men siden du sier det, så burde jeg kanskje skifte, i og med at alle oppfatter det sånn. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vel her skal du få et forslag fra meg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kom gjerne med flere forslag til meg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) haha!!! nydelig am3k! grunnen til at jeg har gunz som nick, er faktisk at jeg heter Göncz til etternavn! jeg er født i nederland, muttern er født i nederland, fattern er født i ålesund, og farfar er født i ungarn Göncz er derfor et ungarsk etternavn. Selv heter jeg Arne og har bodd i norge 14 av 15 år av livet mitt sprøtt ikke sant?? Endret 9. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg