Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

post-43699-1147453260.jpg

 

Tøffest! :cool:

6090872[/snapback]

You think? hmmm, kanskje jeg skal ta og prøve den en halvtime og se om den passer

Edit: Nei vent nå litt den var ikke sånn usynlig, jeg får bytte tilbake da, hvordan var det egentlig man lagde sånn usynlig?

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
post-43699-1147453260.jpg

 

Tøffest! :cool:

6090872[/snapback]

You think? hmmm, kanskje jeg skal ta og prøve den en halvtime og se om den passer

Edit: Nei vent nå litt den var ikke sånn usynlig, jeg får bytte tilbake da, hvordan var det egentlig man lagde sånn usynlig?

6091102[/snapback]

hæ? Du høyreklikker jo bare på bildet og kopierer adressen inn der hvor du skal taste inn URL når du skal ha ny avatar. Forstår ikke problemet :hmm:

 

Men den gråe var tøffeste.

Lenke til kommentar
post-43699-1147453260.jpg

 

Tøffest! :cool:

6090872[/snapback]

You think? hmmm, kanskje jeg skal ta og prøve den en halvtime og se om den passer

Edit: Nei vent nå litt den var ikke sånn usynlig, jeg får bytte tilbake da, hvordan var det egentlig man lagde sånn usynlig?

6091102[/snapback]

hæ? Du høyreklikker jo bare på bildet og kopierer adressen inn der hvor du skal taste inn URL når du skal ha ny avatar. Forstår ikke problemet :hmm:

 

Men den gråe var tøffeste.

6091235[/snapback]

Ja dere har greid og overbevise meg om at den gråe er best, men når jeg kopierer adressen til bildet i posten din så blir den sånn som den er nå, altså det hvite er hvitt ikke gjennomsiktig, det synes nesten ikke, men det hadde vært allright å fått den gjennomsiktig som på den med rød bakgrund som du posta istad

Uansett takk for hjelpa

Lenke til kommentar
Zevs. meg selv :) takk for redigering.. selv om jeg kan sjølv, mente bare at bør jeg bytte eller ei?

6092741[/snapback]

Wow! Hvilket aldersbestemt landslag spiller du på?

 

Du burde ikke bytte til den, nei.

6103009[/snapback]

Du må ikke tro på det du ser ;)

Lenke til kommentar
Zevs. meg selv :) takk for redigering.. selv om jeg kan sjølv, mente bare at bør jeg bytte eller ei?

6092741[/snapback]

Wow! Hvilket aldersbestemt landslag spiller du på?

 

Du burde ikke bytte til den, nei.

6103009[/snapback]

Du må ikke tro på det du ser ;)

6103421[/snapback]

 

Hvorfor ikke det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Zevs. meg selv :) takk for redigering.. selv om jeg kan sjølv, mente bare at bør jeg bytte eller ei?

6092741[/snapback]

Wow! Hvilket aldersbestemt landslag spiller du på?

 

Du burde ikke bytte til den, nei.

6103009[/snapback]

Du må ikke tro på det du ser ;)

6103421[/snapback]

 

Hvorfor ikke det? :dontgetit:

6105883[/snapback]

du veit jo godt sjølv :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...