haakie Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Hei, har hatt denne avataren siden jeg startet her. Altså aldri skiftet. Så nå trenger jeg noen til og lage en avatar med det vedlagte bildet og under skal det stå haakie. Ikke noe rå Font elns. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 klarer noen å finne et bilde av logoen til Sisters of mercy i Jpeg format? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Hah! Fikk en idè! Kansje noen kan lage en logo til meg, dere kan enten bruke nicket "ebc" eller "zeeq". om dere kunne laget en logo som jeg kunne brukt i avatar hadde det vært dritfett! 6083748[/snapback] Du har jo nettopp fått ny avatar.... 6083809[/snapback] Han følger i mine fotspor :!: 6083835[/snapback] Haha, husker deg Acolyt3 for noen månder siden. Fikk jo ny avatar hver dag. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei, har hatt denne avataren siden jeg startet her. Altså aldri skiftet. Så nå trenger jeg noen til og lage en avatar med det vedlagte bildet og under skal det stå haakie. Ikke noe rå Font elns. 6083911[/snapback] Hva synes du om denne? Prøvde å finne den skikkelig Intel-fonten men den kostet mye penger. Veldig mye penger. Som i 100$-klassen Endret 11. mai 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, har hatt denne avataren siden jeg startet her. Altså aldri skiftet. Så nå trenger jeg noen til og lage en avatar med det vedlagte bildet og under skal det stå haakie. Ikke noe rå Font elns. 6083911[/snapback] Hva synes du om denne? Prøvde å finne den skikkelig Intel-fonten men den kostet mye penger. Veldig mye penger. Som i 100$-klassen 6085774[/snapback] Tuusen Takk zevz! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Hei, har hatt denne avataren siden jeg startet her. Altså aldri skiftet. Så nå trenger jeg noen til og lage en avatar med det vedlagte bildet og under skal det stå haakie. Ikke noe rå Font elns. 6083911[/snapback] Hva synes du om denne? Prøvde å finne den skikkelig Intel-fonten men den kostet mye penger. Veldig mye penger. Som i 100$-klassen 6085774[/snapback] Tuusen Takk zevz! 6087683[/snapback] Fant det som skulle være den orginale intel-fonten. Du kans elv velge hva du synes er best Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg kunne tenke meg og bytte avatar Men er litt usikker på hvilken jeg skal velg, film er temaet, hvis noen lurte Min nåværende avatar: for fremtiden (tiden etter jeg har byttet) Jeg har bladd en del i andre innlegg i dette emnet, og mange inneholder kun : "Jeg har byttet av avatar" denne brukeren har sikkert byttet avatar opptil flere ganger siden den posten ble skrevet Litt kukete skrevet av meg, sorry, men jeg håper flere følger mitt eksempel og poster bilde av den avataren man hadde før man byttet De jeg har gjort mer med en å forminske har jeg lagt ved utgangspunktet The Deer Hunter: Oldboy utgangspunkt: Oldboy avatarer: Oldboy_avatar.bmp Oldboy_avatar_med_ramme.bmp Edit: skjønner at jeg kan virke litt suisidal, men jeg er ikke det, men fine motiver synes jeg det var Taxi Driver utgangspunkt: Taxi Driver avatar: Fight Club utgangspunkt: Fight Club avatar: The Game: Dirty Harry utgangspunkt: Ditry Harry avatarer: jutarnjimiris50x80_m_ramme.bmp Dirty_Harry_Avatar_80x80.bmp Noen synspunkter om hvilken jeg bør velge, eller eventuelle endringer jeg bør gjøre? Edit: Hmmm.... Hvorfor vises ikke alle bildene på siden, noen kommer opp som link, hvorfor det? Endret 12. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Hva med: 6089788[/snapback] Joa, økte du kontrasten på bilde 2 og 3 eller? Jeg likte å ha ramme da det virker som om revolveren kommer ut av avataren, det eneste som er dumt med det er at avataren ser veldig liten ut, gjør det noe? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Hva med: 6089788[/snapback] Joa, økte du kontrasten på bilde 2 og 3 eller? Jeg likte å ha ramme da det virker som om revolveren kommer ut av avataren, det eneste som er dumt med det er at avataren ser veldig liten ut, gjør det noe? 6089820[/snapback] Synes også det var tøft, ta og prøv, så vi får se Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg prøver den med rød bakrund jeg Hvad tycks? Edit: Æsj det funka ikke jeg skal prøve og saven som jpeg, vent litt Edit: Nå funka det Endret 12. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg prøver den med rød bakrund jegHvad tycks? Edit: Æsj det funka ikke jeg skal prøve og saven som jpeg, vent litt Edit: Nå funka det 6089856[/snapback] Nei, nå har jo du ødelagt hele avataren Den må være .gif for å være gjennomsiktig, jeg ville prøvd denne: eller denne: (må gjøres rød dog) Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg prøver den med rød bakrund jegHvad tycks? Edit: Æsj det funka ikke jeg skal prøve og saven som jpeg, vent litt Edit: Nå funka det 6089856[/snapback] Nei, nå har jo du ødelagt hele avataren Den må være .gif for å være gjennomsiktig, jeg ville prøvd denne: eller denne: (må gjøres rød dog) 6089914[/snapback] Sånn? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg prøver den med rød bakrund jegHvad tycks? Edit: Æsj det funka ikke jeg skal prøve og saven som jpeg, vent litt Edit: Nå funka det 6089856[/snapback] Nei, nå har jo du ødelagt hele avataren Den må være .gif for å være gjennomsiktig, jeg ville prøvd denne: eller denne: (må gjøres rød dog) 6089914[/snapback] Sånn? 6089929[/snapback] neineinei, hvis du ser rundt den du har nå, er den ikke gjennomsiktig rundt Skal legge opp en jeg synes er perfekt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Denne synes jeg ble pen: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Denne synes jeg ble pen: 6089976[/snapback] Det er jeg enig i, jeg går for den, takktakk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Den likte jeg veldig godt. Kan noen lage den i såpass størrelse at jeg kan bruke den på MSN? På forhånd takk. Endret 12. mai 2006 av Skogli Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg har gjort mitt beste i Paint. MSN tilpasser bildet, testet selv Edit: Hm, var ikke klar over at avataren brøt regler. Takk, Am3k. Endret 13. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har gjort mitt beste i Paint.MSN tilpasser bildet, testet selv 6090649[/snapback] Den var nok litt for stor (6.9 KB (7 008 bytes)) max her på forumet et 6KB (se Retningslinjene #11) Her har du en på <6KB: Og en jeg flikket litt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg