Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen luretriks man må kunne for å oppdatere avataren? Det skjedde ikke noe når jeg oppdaterte :(

 

På en skala fra 1-10, hvor stygg er egentlig avataren min. Er kun et bilde hvor noen glemte å ha blits på :D

Tøm cache.

 

Skala fra 1 til 10? Hmm.

11.

Lenke til kommentar
Er det noen luretriks man må kunne for å oppdatere avataren? Det skjedde ikke noe når jeg oppdaterte :(

 

På en skala fra 1-10, hvor stygg er egentlig avataren min. Er kun et bilde hvor noen glemte å ha blits på :D

Skaff adressen til avataren din, åpne ei ny side...gå til bildet ditt på den nye siden...tryk F5 og bildet oppdaterer seg.

Eller tøme cache i nettleseren din.

Lenke til kommentar

hhmmm...En denne da? (fortsatt ingen skills i fotoredigering). Kunne noen gjøre den om til 80x80? Har ikke bildeprogram på denne pc'n.

 

Edit: Har jaggu klart å tatt med meg feil bilde hjem. Litt smårusk på det bildet der :(

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
hhmmm...En denne da? (fortsatt ingen skills i fotoredigering). Kunne noen gjøre den om til 80x80? Har ikke bildeprogram på denne pc'n.

 

Edit: Har jaggu klart å tatt med meg feil bilde hjem. Litt smårusk på det bildet der :(

Den der var jo litt tøff da..

Kan ikke noe om redigering selv. Skal begynne å lære meg nå..

Lenke til kommentar

Ok.. Men nå orker ikke jeg mer. DU får vinne denne gangen! (Men neste gang.. :cool: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...