Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen kunne gjøre dette bilde litt STØRRE. Når jeg lager det større blir det så uklart, noen som kan få det større uten at "kvaliteten" blir så dårlig? Takk.

5924919[/snapback]

når man forstørrer et bilde vil det alltid gå utover kvaliteten

5924945[/snapback]

 

Ok, da så. Takk alikevell :)

5924948[/snapback]

Nå har jeg vært så heldig at jeg har fått tak i et av de bildeforstørrings programmene som FBI og CIA bruker... :p

 

Pretender.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurte på om noen kunne gjøre dette bilde litt STØRRE. Når jeg lager det større blir det så uklart, noen som kan få det større uten at "kvaliteten" blir så dårlig? Takk.

5924919[/snapback]

når man forstørrer et bilde vil det alltid gå utover kvaliteten

5924945[/snapback]

 

Ok, da så. Takk alikevell :)

5924948[/snapback]

Nå har jeg vært så heldig at jeg har fått tak i et av de bildeforstørrings programmene som FBI og CIA bruker... :p

 

Pretender.jpg

5925768[/snapback]

Dere er klar over at de bildeforstørrings programmene man ser på tv, bare er tull?

Man vil ikke kunne hente informasjon fra informasjon som ikke er der.

Man får ikke stilt kvaliteten på et bilde som er tatt med et 2megapixler kamera, og gjøre det om til 4 megapixler.

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurte på om noen kunne gjøre dette bilde litt STØRRE. Når jeg lager det større blir det så uklart, noen som kan få det større uten at "kvaliteten" blir så dårlig? Takk.

5924919[/snapback]

når man forstørrer et bilde vil det alltid gå utover kvaliteten

5924945[/snapback]

 

Ok, da så. Takk alikevell :)

5924948[/snapback]

Nå har jeg vært så heldig at jeg har fått tak i et av de bildeforstørrings programmene som FBI og CIA bruker... :p

 

Pretender.jpg

5925768[/snapback]

Dere er klar over at de bildeforstørrings programmene man ser på tv, bare er tull?

Man vil ikke kunne hente informasjon fra informasjon som ikke er der.

Man får ikke stilt kvaliteten på et bilde som er tatt med et 2megapixler kamera, og gjøre det om til 4 megapixler.

5925811[/snapback]

 

Tull? Tror ikke det. Det handler om at hvis disse programmene eksisterer så gjør de bildene fra pixler til vektorer. Da kan du forstørre så mye di vil uten at bildet blir ødelagt... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, fant akuratt det perfekte bilde, så blir ikke nødvendig å lage noe til meg..

Skal bare fikse litt på det i photoshop..

 

Edit: Blei litt fucka, så noen her for fikse denne til 80 x 80 (?)

 

*BILDE*

 

kanskje få inn navnet mitt også?

5927256[/snapback]

 

 

 

:shrug:

 

-------------------------------------

 

 

Synes dere om denne?

 

aprilavatar.gif

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...