svamp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 robB: Din er tøff, hvor er fuglen fra? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hva med min? er den "tøff" nok? burde jeg bytte...? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hva med min? er den "tøff" nok? burde jeg bytte...? Den er kjedelig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med min er den "tøff"? @kd; når jeg ser din avatar tenker jeg alltid på skinke Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hva med min? Er "Homer as the Hulk" kul? Men kan ikke noen putte inn nicket mitt og forandre størrelsen på denne, så skal jeg vurdere å skifte.. PS. Ingen må stjele denne nå, for da blir jeg sur EDIT: Om nødvendig, kan jeg legge ut bildet i full størrelse, for da kan det vil bli litt bedre å redigere på? EDIT 2: Ja, legger ut bildet i full størrelse her.. Er vel egentlig en Mac bakgrunn Endret 8. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med min? Er "Homer as the Hulk" kul? Litt dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det er det.. Fikk litt problem der sjø.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det er det.. Fikk litt problem der sjø.. Du har ikke orginalen liggende rundt da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 robB: Din er tøff, hvor er fuglen fra? The ChubbChubbs, en liten mini-animasjon som eier. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det er det.. Fikk litt problem der sjø.. Du har ikke orginalen liggende rundt da? Jo, et søk på google, og du finner det med en gang.. http://acc.terminalestt.9online.fr/image/H..._Hulk_48052.jpg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det er det.. Fikk litt problem der sjø.. Du har ikke orginalen liggende rundt da? Jo, et søk på google, og du finner det med en gang.. http://acc.terminalestt.9online.fr/image/H..._Hulk_48052.jpg Bildet i seg selv er veldig stort, noe som gjør det vanskelig å få med detaljene på avataren. Har et forsøk her: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 og en standard bare redusert utgave Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Eller bare selve homer og ikke alt det andre fjaset rundt.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bildet i seg selv er veldig stort, noe som gjør det vanskelig å få med detaljene på avataren.Har et forsøk her: wow.. takker.. Jeg tror jeg bruker denne jeg hvis det ikke blir noe av den anime saken. Og derre "andre fjaset rundt" tror jeg jeg beholder.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Liker de beste med gjennomsiktig bakgrunn jeg da Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) En litt skarpere version Endret 8. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Liker de beste med gjennomsiktig bakgrunn jeg da Hva er greiene med gjennomsiktig bakgrunn egentlig? EDIT: Åja.. sånn at det blir samme bakgrunnsfarge som på forumet? Endret 8. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med min er den "tøff"? @kd; når jeg ser din avatar tenker jeg alltid på skinke Den er tøff! Nææ, det var rart du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg