MyBigMouth Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor finner folk alle disse logoene? snakker da spesiellt om fez og joakim sin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor finner folk alle disse logoene? snakker da spesiellt om fez og joakim sin 5542387[/snapback] Hvis jeg ikke er helt på bærtur så kan jeg gjette google Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Hvor finner folk alle disse logoene? snakker da spesiellt om fez og joakim sin 5542387[/snapback] Mener du de vi lager til andre, eller de vi har selv? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg finner ofte wallpapers av ting jeg liker, så kutter jeg ut avsnitt av bilde jeg liker og reziser det. Den avataren jeg har nå kommer fra en wallpaper jeg fant, kutta ut bilde slik jeg ville ha det og vips. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Ja for jeg tipper at det ikke er fez sine bryster vi ser i avatarene... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ja for jeg tipper at det ikke er fez sine bryster vi ser i avatarene... 5543139[/snapback] Er nok ikke mine bryster. kommer fra dette bilde her: (og som du ser så har jeg bare klippet og resized.) Endret 2. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 takk joakim, men den ble litt utydelig, dessuten er ikke ichigo favoritten. Harr laget to selv, hvilken synes dere er best? hvis noen har lyst så må de gjerne lage flere eksempler med ichimaru eller abarai renji... edit: la til ramme på ichimaru+ litt finpuss edit2: enda en av ichimaru, you like? har begynt å bruke den ene, men synes dere den er unik nok? jkenner folk meg igjen på avataren med den? tar gjerne imot flere forslag til ny avatar. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 hva synes dere om min nye avatar? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Sorry, har -ingen- peiling på bleach. De du laget ble fine. Hva med: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Vuderer ny avatar...bare for å vise at jeg tror på ytringsfrihet 5546152[/snapback] Tror ikke det er lov i følge forumreglene. Du bør fjerne bildet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Vuderer ny avatar...bare for å vise at jeg tror på ytringsfrihet 5546152[/snapback] Tror ikke det er lov i følge forumreglene. Du bør fjerne bildet. 5546174[/snapback] Vel vel, er jo snakk om ytringsfriheten.... Ikke ment som mobbing. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Vuderer ny avatar...bare for å vise at jeg tror på ytringsfrihet 5546152[/snapback] Tror ikke det er lov i følge forumreglene. Du bør fjerne bildet. 5546174[/snapback] Vel vel, er jo snakk om ytringsfriheten.... Ikke ment som mobbing. 5546266[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=156113&st=3180# Synes vi bør ha såpass med ytringsfrihet at vi kan legge ut de bildene. Men :-/ Endret 3. februar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 To innlegg som inneholder bilder med Muhammed karikatur er fjernet. Det er en egen diskusjon som pågår om man skal tillate slike bilder, men det som allerede er avklart er at det ikke vil bli tillat som avatar. Generelle tilbakemeldinger kan man ta her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533208 Dog er det ikke stedet å diskutere enkeltavgjørelser av moderator. Slik gjøres på pm. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Noen som kunne tenke seg å sette på en ramme på avateren min? Tenkte på den som The Strategy-player bruker. Side 294. Edit: Til un0kai: Jeg synes nr2 ser best ut, ikke noe fint med den overdrevne skyggen som er på de to andre. Endret 3. februar 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Okay, mække ny avatar i dag Lurer på om jeg skal beholde eller bytte ut med denne: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 De var ganske like, men ser ut som det ligger et grått lag utenpå begge. Men nå kan du ikke være medlem i avatarklubben din lenger. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) De var ganske like, men ser ut som det ligger et grått lag utenpå begge. Men nå kan du ikke være medlem i avatarklubben din lenger. 5547812[/snapback] Ja, vet, de er screenshots fra en film. Lurte på om jeg skulle prøve å få litt klarere farger Eller lage en Kirby med pichumaske? Heey, det var ikke en dårlig idé *stolt* EDIT: Som på dette bildet? (Kirby er den rosa) Endret 3. februar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Okay, mække ny avatar i dag Lurer på om jeg skal beholde eller bytte ut med denne: 5547794[/snapback] Behold heller den du har (og bytt den ut med en av disse) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Wiih, jeg elsker deg Og avataren din. PPG teh win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg