Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post-49565-1138402239_thumb.gif

 

post-49565-1138402254_thumb.gif

 

post-49565-1138402259_thumb.gif

5509518[/snapback]

 

HAHAH, takk skal du ha Zevs drev akkurat med det samme selv da jeg fant ut jeg skulle se om det var noe svar på postene mine :lol:

 

Har du brukt en egen funksjon i PhotoShop eller noe slikt? For du fikk ikke med alt, så hvis det var fort gjort kunne du tenkt deg å gjøre det igjen med den store versjon?

 

Edit: Store ikke sote :whistle:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

HAHAH, takk skal du ha Zevs drev akkurat med det samme selv da jeg fant ut jeg skulle se om det var noe svar på postene mine :lol:

 

Har du brukt en egen funksjon i PhotoShop eller noe slikt? For du fikk ikke med alt, så hvis det var fort gjort kunne du tenkt deg å gjøre det igjen med den store versjon?

 

Edit: Store ikke sote :whistle:

5509583[/snapback]

Ja, jeg gjorde slik: Filter>Extract>marker rundt det du skal ha med og hel maling i midten.

 

Prøv deg litt frem der inne. Det er vanskelig å forklare, lettere å prøve seg frem til ;)

 

Legger du ut den store versjonen kan jeg gjøre det. :)

 

Edit: Nummer 3 er helt klart penest.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

HAHAH, takk skal du ha Zevs drev akkurat med det samme selv da jeg fant ut jeg skulle se om det var noe svar på postene mine :lol:

 

Har du brukt en egen funksjon i PhotoShop eller noe slikt? For du fikk ikke med alt, så hvis det var fort gjort kunne du tenkt deg å gjøre det igjen med den store versjon?

 

Edit: Store ikke sote :whistle:

5509583[/snapback]

Ja, jeg gjorde slik: Filter>Extract>marker rundt det du skal ha med og hel maling i midten.

 

Prøv deg litt frem der inne. Det er vanskelig å forklare, lettere å prøve seg frem til ;)

 

Legger du ut den store versjonen kan jeg gjøre det. :)

 

Edit: Nummer 3 er helt klart penest.

5509642[/snapback]

 

Bra for jeg har ikke PS :wee:

 

Edit: F da bildet blir ikke med :hmm: 2 sec...

 

Ahh der kom det :D

post-21062-1138403417_thumb.jpg

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

For en stund siden fikk jeg meg en ny avatar i anledning offentliggjøringen av Medieval 2: Total War. Så hva synes dere?

 

Er meget åpen for forslag fra dere, men det skal aller helst være av han her:

 

Om det ikke er han, skal det hvertfall være noe annet som kan forbindes med middelalderen :D .

Ps: Skal helst ikke være med nick.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...