Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den i midten og det jeg har i avataren min nå er ikke samme bilde dorsåvidt. Ta en titt på øynene. Vanskelig å se, men blikket er mer intenst på det "nye". Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hva synes dere om min? Kjedlig mener jeg Endret 6. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den i midten og det jeg har i avataren min nå er ikke samme bilde dorsåvidt. Ta en titt på øynene. Vanskelig å se, men blikket er mer intenst på det "nye". Det ser jeg - men det jeg mente var at av de 3 bildene med hvit bakgrunn så syns jeg det du har nå er best.. Men kanskje det andre "halve" kan bli bra også. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har blitt glad i min nå, jeg svamp sin var spesiell, forresten Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ok, folkens. Hva synes dere om min? (Jeg er litt Science Fiction fan, dere ser kanskje hvem jeg har i avataren...) Kul den Flash Gordon ? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jepp. Flash er den oprinnelige rom-helten! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 @ Kenneth: Jeg liker best 2ern og 3ern, men er ikke sikker hvem av dem som er best. TSP Lenke til kommentar
Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er min avatar litt ehh.. rosa? Eller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er min avatar litt ehh.. rosa? Eller? Var tøff den, kanskje enda tøffere hvis du hadde snudd den første d'n? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er min avatar litt ehh.. rosa? Eller? Var tøff den, kanskje enda tøffere hvis du hadde snudd den første d'n? Indeed, but l8r.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har laget en avatar om noen vil ha Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg trosset visst stemmene på de andre bildene jeg la ut og fant et nytt et. Ka du tru? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har laget en avatar om noen vil ha Er ingen som vil ha den som avatar. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg synes den var bedre som hvit kenneth Edit: Begynner venne meg til den nå, regner med du skal legge til "visual crew" eller noe lignend i avataren før du tar den i bruk, eller? Endret 7. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hm, lurer egentlig på hva folket syns om min. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Liker din robB, fine farger og stilig motiv! Jeg lurer på det samme om min! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 @robB: Grei nok den, kjenner da deg igjenn. Tenker gremlins[/img] med en gang jeg ser den, men tvile på at det er hva du går for @Tørrfisk: Den er unik og passer godt til nicket ditt. Men er muligens noe kjedelig(?) Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hm, lurer egentlig på hva folket syns om min. Kjempekul, spør du meg. Jeg tror jeg må sprite opp min med noen flere farger. Kjøpte Photoshop elements og Adobe Premiere elements i samlepakke i dag, kun kr 904,- !!! Det blir noe annet enn MS Paint! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Synes folket om min da? Bør jeg fixe en ny? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nå ble jeg veldig usikker. Har lyst på ny avatar, men vet ikke hva kreativt jeg kan gjøre bortsett fra å bytte bilde. Det er litt kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg