Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tiden er da kommet for å få ny avatar, da jeg oppdaget til min gru og skam og ekstremt store flause at avataren min, som jeg trodde var skrevet med autentiske runer, ikke var det, og at det står KHLR eller KIOLR i stedet for SJUR.

 

Jeg har da tatt meg bryet med å finne FUTHARKen og finne de runene det gjelder, men bildet ble altfor lite, så om noen snille mennesker her på forumet hadde orket å forstørre dette bildet, rengjøre det litt og sette inn en hvit bakgrunn i stedet for en grå en, sånn at jeg ser hva som står, så ville jeg blitt meget glad og takknemlig.

 

Avataren skal også eventuelt havne på min høyre underarm.

(Ja, nøye gjennomtenkt, vært stor tilhenger av runer og nordisk mytologi og vikinger siden før barneskolen, så jeg tviler på at jeg skifter smak sånn helt plutselig og blir blodkristen over natta)

 

Bildet vedlegges (ikke så evig stort, men forhåpentligvis lesbart, og forhåpentligvis, vil noen snille og flinke forumfolk få noe godt ut av den :)

 

 

På forhånd, takk.

Sjur H. Vaage

5462905[/snapback]

sjuravatar9iq.gif

 

sjurstor4ds.gif

Lenke til kommentar
Tiden er da kommet for å få ny avatar, da jeg oppdaget til min gru og skam og ekstremt store flause at avataren min, som jeg trodde var skrevet med autentiske runer, ikke var det, og at det står KHLR eller KIOLR i stedet for SJUR.

 

Jeg har da tatt meg bryet med å finne FUTHARKen og finne de runene det gjelder, men bildet ble altfor lite, så om noen snille mennesker her på forumet hadde orket å forstørre dette bildet, rengjøre det litt og sette inn en hvit bakgrunn i stedet for en grå en, sånn at jeg ser hva som står, så ville jeg blitt meget glad og takknemlig.

 

Avataren skal også eventuelt havne på min høyre underarm.

(Ja, nøye gjennomtenkt, vært stor tilhenger av runer og nordisk mytologi og vikinger siden før barneskolen, så jeg tviler på at jeg skifter smak sånn helt plutselig og blir blodkristen over natta)

 

Bildet vedlegges (ikke så evig stort, men forhåpentligvis lesbart, og forhåpentligvis, vil noen snille og flinke forumfolk få noe godt ut av den :)

 

 

På forhånd, takk.

Sjur H. Vaage

5462905[/snapback]

http://img300.imageshack.us/img300/7100/sjuravatar9iq.gif

 

http://img300.imageshack.us/img300/420/sjurstor4ds.gif

5464090[/snapback]

 

 

Ah :)

 

Jeg bøyer meg i støvet og takker Dem, min gode herre.

 

 

Sjur H. Vaage

Lenke til kommentar
Ingen som kan fikse en fet avatar?

5450201[/snapback]

 

 

Et forslag til de som vil smiske for moderators..

 

http://cartoons.diberardo.com/canadian-pol...rge/iloveny.jpg

Bytt ut NY med Moderators.. he he

5451333[/snapback]

 

:fun:

5453244[/snapback]

 

tar den hvis ingen har imot

5460934[/snapback]

Nå har jeg liksom tatt den da...

5466755[/snapback]

 

jogg hjem og vogg.. Du har jo mange avatar fra før, og uansett jeg tok den først.. Vær snill og bytt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...