Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst til å lage en avatar til meg?

Jeg har ingen krav om hvordan den skal se ut, men helst noe med Calvin & Hobbes eller The Simpsons. Ikke noen vits å se på min nåværende avatar får å lage en nye..

 

På forhånd takk.

5452926[/snapback]

Funker noen av disse?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edit: Kommer tilbake med noen andre.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Har hatt denne avataren siden 08/08-2005 Takker for den fargot :)

Men da skal jeg ha NY!

 

Nye alså. Lyse farger og navnet mitt, er deres hint :) Men dere kan jo komme med forslag utenfor.

5432537[/snapback]

BUMP!

5452594[/snapback]

Noe jeg slang sammen nå... Lys farge og navnet ditt:

http://img.photobucket.com/albums/v521/Skywalkr/NyMartin.gif[/img]

5452843[/snapback]

Skriften så litt rar ut :whistle:
Lenke til kommentar

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg en avatar. Aner ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg en allerede, men nå er det alltså på tide :yes:

 

Jeg er usiker på hvordan jeg vil ha denne avataren, har i grunnen ikke tenkt veldig mye over det. Jeg er stor fan av Quentin Tarantino da...noe som har med han å gjøre kunne vært noe. Jeg vil ikke ha nick i avataren :p

 

Edit: På forhånd takker og bukker jeg

 

Edit 2: Tim Burton er også svintøff!

Endret av Gene
Lenke til kommentar

Tiden er da kommet for å få ny avatar, da jeg oppdaget til min gru og skam og ekstremt store flause at avataren min, som jeg trodde var skrevet med autentiske runer, ikke var det, og at det står KHLR eller KIOLR i stedet for SJUR.

 

Jeg har da tatt meg bryet med å finne FUTHARKen og finne de runene det gjelder, men bildet ble altfor lite, så om noen snille mennesker her på forumet hadde orket å forstørre dette bildet, rengjøre det litt og sette inn en hvit bakgrunn i stedet for en grå en, sånn at jeg ser hva som står, så ville jeg blitt meget glad og takknemlig.

 

Avataren skal også eventuelt havne på min høyre underarm.

(Ja, nøye gjennomtenkt, vært stor tilhenger av runer og nordisk mytologi og vikinger siden før barneskolen, så jeg tviler på at jeg skifter smak sånn helt plutselig og blir blodkristen over natta)

 

Bildet vedlegges (ikke så evig stort, men forhåpentligvis lesbart, og forhåpentligvis, vil noen snille og flinke forumfolk få noe godt ut av den :)

 

 

På forhånd, takk.

 

 

Sjur H. Vaage

post-52703-1137635620_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...