Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 "fargoth" de banan avataren evar konge Mitt avatar er home made. Avataren din er konge!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 "fargoth" de banan avataren evar konge Mitt avatar er home made. Hehe tusen takk Stilig avatar forresten! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg har skiftet avatar Noen som har meninger? Skal jeg beholde denne? (Den jeg hadde før var SteffyBoy fan club-avataren) EDIT: Den nye avataren skifter mellom 2 bilder, er det lov? (Ja, har lest, men husker ikke) Endret 6. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage avatar til meg? Den skulle hatt de lysene som splinter cell fyren har på "brillene" sine med svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage avatar til meg? Den skulle hatt de lysene som splinter cell fyren har på "brillene" sine med svart bakgrunn. Er det noe slikt du mener eller? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, men det hadde vært best sett forfra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hva med denne? Endret 6. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage en komisk avatar til meg? Vil ha Tommy fra tommy og tiger`n i den, gidder ikke lage en selv Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva med denne? Jo den var bra! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage en komisk avatar til meg? Vil ha Tommy fra tommy og tiger`n i den, gidder ikke lage en selv Funker denne? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kan noen lage en komisk avatar til meg? Vil ha Tommy fra tommy og tiger`n i den, gidder ikke lage en selv Funker denne? jo den var kul! tar den jeg! kan noen lage en kul en med dame på? Adriana Lima , som jeg kan ha på msn? EDITH:Glem det, tar bare en jeg finner her Endret 6. april 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage en komisk avatar til meg? Vil ha Tommy fra tommy og tiger`n i den, gidder ikke lage en selv Funker denne? jo den var kul! tar den jeg! kan noen lage en kul en med dame på? Adriana Lima , som jeg kan ha på msn? EDITH:Glem det, tar bare en jeg finner her Du kan ta avataren min!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen lage en komisk avatar til meg? Vil ha Tommy fra tommy og tiger`n i den, gidder ikke lage en selv Funker denne? jo den var kul! tar den jeg! kan noen lage en kul en med dame på? Adriana Lima , som jeg kan ha på msn? EDITH:Glem det, tar bare en jeg finner her Du kan ta avataren min!! gjort det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva syns dere om min nye? Spenstig! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Min da? Er jo gigantisk! fUzZy^ , jeg synes du har byttet veldig mye i det siste? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 fUzZy^ , jeg synes du har byttet veldig mye i det siste? Tror jeg stopper her med denne... Photoshop Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) OK. Jeg skal lage ny. Den skal baseres på et av disse 3 bildene som er helt uredigerte, bortsett fra størrelsen. Hvilken? Endret 6. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kenneth: Jeg syns det svart-hvittbildet passer best... Var litt morsomt Av de to andre ville jeg heller brukt den du har nå, syns den er den beste av de i den stilen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ok, folkens. Hva synes dere om min? (Mekka i MS Paint og Microsoft Photo Editor ) Jeg burde kanskje ha noe med mer personlig preg. (Jeg er litt Science Fiction fan, dere ser kanskje hvem jeg har i avataren...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg