nree Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hvordan ble den nye avtaren min? EDIT: la til ett ? Endret 1. januar 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Den var faktisk utrolig stygg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Faktisk meningen! EDIT: Blikkfang Endret 1. januar 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Den var faktisk helt ok. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Faktisk ikke... :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ettersom det kommer uttalelser rett fra hjertet her inne våger jeg også å spørre hva folk synes om min avatar. Bedre med negativ kritikk enn ingen kritikk i det hele tatt synes nå jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ettersom det kommer uttalelser rett fra hjertet her inne våger jeg også å spørre hva folk synes om min avatar. Bedre med negativ kritikk enn ingen kritikk i det hele tatt synes nå jeg. 5367615[/snapback] Jeg liker avatarer som skiller seg litt ut i form, og din avatar er et ekempel på en slik en. Hadde det ikke vert for formen ville jeg ikke synes noe spesielt om den, men slik den er nå er det en kul avatar. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Noen som kan lage en enkel og grei avatar der det kort og godt står Dag-Erik på? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Syns avatarer er penest i 80*80, jeg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Vil gjerne ha dette bildet som avatar, men vil gjerne ha navnet mitt nederst i svart. Kan noen fikse det? EDIT: Og kanskje ikke så kornete som det er nå Endret 1. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Idéer, si hva du synes. Så kan jeg / vi lage noe som er enda bedre. Lurer også på hva slags skrift du ønsker. Tror heller ikke jeg fikk til gjennomsiktig bakgrunn, da png-bildene ble for store og jeg ikke kjenner bildebehandlingsprogrammet godt nok enda. Uten skrift, og med png format, glattet ut: 1: 2: 3: Ser at skriften ble noe firkantet. Skal prøve å glatte den ut litt om du ser en du liker. Synes også png-bildet ser bedre ut enn de andre når det gjelder glatthet og farge, har png-versjoner av alle bildene om det skulle være nødvendig for videre modifisering. Endret 1. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) 2 5368757[/snapback] Likte veldig godt skriften på nummer to, men kanskje litt mindre skrift og tydeligere bilde? Endret 1. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Hva med: 5368912[/snapback] Det dekker litt mye av bildet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Klarte å glemme hvilken font jeg brukte. I alle fall, opprinnelig bilde nr. 2: Ny versjon: og: Merk: De to er for store .png-bilder, om noen som kan bildebehandlingsprogram klarer å få dem under 6KB ville det vært fint. Endret 1. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Hva med: 5368912[/snapback] Jeg syns skriften blir for "opplysende". Jeg så nesten ikke bildet med en gang pga. skriften tok all oppmerksomheten. Det er vel bildet vi skal se på, ikke skriften. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Zlatsmann: Hvorfor lagre som .png? Er bare å bruke en form for blur Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 5368948[/snapback] Kan jeg få denne versjonen på dette bildet istedet? Da blir jeg isåfall megaimponert, ombestemte bilde skjønner du. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 noen som vil prøve og lage noe til meg? må enten ha noe med cola eller noe med snowboard og gjøre! ellers fritt! hehe takker på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg