Laman Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Nå ble jeg litt inspirert og mekket litt på fargoth sin avatar. 2 min i MS Paint. Endret 4. april 2005 av Laman Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan noen mekke en til meg værsåsnill? Vil ha mørk bakgrunn, en banan og nicket mitt (Lunarion). Setter veldig pris på om noen gidder! -Lunarion Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan noen mekke en til meg værsåsnill? Vil ha mørk bakgrunn, en banan og nicket mitt (Lunarion). Setter veldig pris på om noen gidder! -Lunarion Klart det, gi meg et par minutter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå ble jeg litt inspirert og mekket litt på fargoth sin avatar. 2 min i MS Paint. Sjekk "matrix effekten" på den grønne teksten! Mangler bare et par svarte solbriller Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Kan noen mekke en til meg værsåsnill? Vil ha mørk bakgrunn, en banan og nicket mitt (Lunarion). Setter veldig pris på om noen gidder! -Lunarion Et lite alternativ Endret 4. april 2005 av am3k Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Kan noen mekke en til meg værsåsnill? Vil ha mørk bakgrunn, en banan og nicket mitt (Lunarion). Setter veldig pris på om noen gidder! -Lunarion Litt i seneste laget, men her kommer et par: Endret 4. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) den nest siste var kul! Den skal jeg bruke etter at jeg går litt lei denne Endret 4. april 2005 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er min nye fin? Den var funkey, men hva med å bytte til denne? :!: (like morsomt enda) :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Er min nye fin? Den var funkey, men hva med å bytte til denne? :!: (like morsomt enda) :!: : Kanskje ikke på høyde med avaterene til oyvind dahle, men fortsatt arti! Endret 5. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hehe det var bare ment som en spøk, da selve avataren ikke er spesielt bra utført. Du husker igjen personen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hehe det var bare ment som en spøk, da selve avataren ikke er spesielt bra utført.Du husker igjen personen? Seff! Arti hvis noen kjenner henne igjen.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hehe det var bare ment som en spøk, da selve avataren ikke er spesielt bra utført.Du husker igjen personen? Seff! Arti hvis noen kjenner henne igjen.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 "fargoth" de banan avataren evar konge Mitt avatar er home made. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg