Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg ser bare dette: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Riktig nå? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Riktig nå? 5262485[/snapback] Jepp, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Shit! La just merke til at annen hver post er lys og mørk, noe som gjør att modifikasjonen på avataren ikke hjalp så mye allikavel... faen... Kanskje prøve med bilde rett i fra spillet også legge på en ramme eller noe? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Shit! La just merke til at annen hver post er lys og mørk, noe som gjør att modifikasjonen på avataren ikke hjalp så mye allikavel... faen... Kanskje prøve med bilde rett i fra spillet også legge på en ramme eller noe? 5262516[/snapback] Du kan jo prøve en med transparent bakgrunn? Jeg mekket noen for litt siden, her. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Shit! La just merke til at annen hver post er lys og mørk, noe som gjør att modifikasjonen på avataren ikke hjalp så mye allikavel... faen... Kanskje prøve med bilde rett i fra spillet også legge på en ramme eller noe? 5262516[/snapback] Du kan jo prøve en med transparent bakgrunn? Jeg mekket noen for litt siden, her. 5262853[/snapback] Slik? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Denne var stilig, men den hadde vært enda råere med ramme... tror jeg... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Denne var stilig, men den hadde vært enda råere med ramme... tror jeg... 5264042[/snapback] Den har ramme.. En tykkere ramme kan fikses hvis det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Denne var stilig, men den hadde vært enda råere med ramme... tror jeg... 5264042[/snapback] Den har ramme.. En tykkere ramme kan fikses hvis det skulle være ønskelig. 5264610[/snapback] Tenkte på en ramme, noe ala håndboken til spillet. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen som har lyst å mekke noe kult til meg? Samme hva Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Ingen som har lyst å mekke noe kult til meg? Samme hva 5264878[/snapback] Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv.Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått? Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den? Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør. Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Han sa at han kunne ha hva som helst. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Han sa at han kunne ha hva som helst. 5264942[/snapback] ja... Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm, avataren han bruker nå er ifra Battlefield tror jeg... ikke det att dette hjelper så veldig Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) er dette riktig kar? det jeg fant på google, litt forskjellig hår og hudfarge på de forskjellige bildene 5257738[/snapback] Er litt usikker på hvorfor han har skiftet hårfarge, men hudfarge har han ikke skiftet, på de to siste bildene er det mørkt, og på det første er det et "filter" for dramatisk effekt Endret 7. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Har laget meg noen nye avatarer men vet ikke helt hvem av dem jeg skal bruke. Noen forslag ?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Me like! PS: Hvis du ikke vil bruke den, kan jeg få den da? Endret 7. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Har laget meg noen nye avatarer men vet ikke helt hvem av dem jeg skal bruke.Noen forslag ?? 5266083[/snapback] Edit: Den til høyre var jo bare dødsnice. Vis du ikke skal bruke den kan jeg få den da? Endret 7. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Me like! PS: Hvis du ikke vil bruke den, kan jeg få den da? 5266117[/snapback] Ja bare ta den du. Men vist jeg skulle føle for å bruke den seinere må du bøye deg i støvet. Noe som ikke kommer til å skje i løpet av de første 5-6 månedene vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg