aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har originalbildet jo, men er det ikke en grense på hvor store bilder man kan legge ved i posten? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jo, og dette får du opplyst i samme feltet hvor du kan legge ved bilder Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er bildet am3k, om du vil leke litt Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lagde et kjapt utkast rome. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Et par avatarer dere kan få av meg: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som har no bedre font/plassering av font som jeg kan sette b|real med? b|real med liten b og liten r. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg likte din gamle B|real Når skal HW klokka ordnes?? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det kan du gjøre selv i kontrollpanelet Slenger med en gratis avatar til: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg likte din gamle B|real Når skal HW klokka ordnes?? Noen liker dattra, andre mora Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 min er litt tøff, bilde av en Adio sko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Et spørsmål am4k: Hvordan gjør du bilder som har hvit bakgrunn, men ikke er transperante, om til transparent bakgrunn.Bruker Photoshop CS. Det er et vektøy som heter Background Eraser tool (E), som du rett og slett bare "tegner" det som skal være transparant. Husk å lagre det ferdige resultatet som .gif, ellers vil det ikke fungere. Edit: leif Eller *.PNG som IMO er mye bedre en *.gif Så sant så sant! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slenger på en jeg og : Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slenger på en til: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg likte din gamle B|real Når skal HW klokka ordnes?? Det må du gjøre selv! Kontrollpanel > Foruminnstillinger > Er det sommertid? Hukk av på den så blir klokka rett! (Med hukk av så mener jeg ta den på) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @kd og fargoth: teite deres og....Det er faktisk mitt gamle hovedkort som jeg morer meg med Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @kd og fargoth: teite deres og....Det er faktisk mitt gamle hovedkort som jeg morer meg med Vi har alle forskjellig smak, og noen elsker kansje avataren din, mens andre hater den. Det viktigste er at du selv har en avatar du trives med, og jeg syns det er bra at du har egne meninger om saken. Jeg personlig syns ikke min avatar er spesielt fin, men den betyr noe speselt for meg, noe som er grunnen til at jeg bruker den. Jeg antar saken er noenlude lik for deg, så stå på, og ikke ta deg nær av hva andre mener! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg bare lurte på om det var noen som kunne gjøre noe med avataret mitt slik som fargoth gjorde med Newt32 sitt avatar, freshe det opp litt.Det hadde vert flott! Om noen kunne ta 2 min i PS... Et par varianter. Håper noen er brukbare Original: Pent, fargoth! Tusen takk! Endret 4. april 2005 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg